2019 ג׳נסיס G90 החדשה מתיחת פנים
ג׳נסיס G90 המחודשת - מתיחת פנים מקיפה לספינת הדגל של ג׳נסיס.
2019 ג׳נסיס G90 החדשה מתיחת פנים
ג׳נסיס G90 המחודשת - מתיחת פנים מקיפה לספינת הדגל של ג׳נסיס.

כשלוש שנים לאחר שג׳נסיס, מותג היוקרה של יונדאי, חשפה את ספינת הדגל G90, היא חושפת כעת בשוק הבית הקוריאני את הג׳נסיס G90 המחודשת לאחר מתיחת פנים מקיפה למדי.

 

הג׳נסיס G90, אשר שווקה עד עתה בקוריאה כג׳נסיס EQ900, היא המתחרה של יונדאי למרצדס S קלאס, אודי A8 ועוד, גדולה ומאובזרת במידה דומה אך זולה משמעותית ועם חבילת שירות ואחריות חסרת תחרות. המקום בו היא לא עומדת כתף אל כתף מול הגרמניות נמצא בתא הנוסעים שלמרות שפע העור, העץ האמיתי והאבזור, עדיין מרגיש ״עממי״ ולא תתקשו למצוא שם כפתורים המוכרים מהדגמים העממיים של יונדאי.

 

ג׳נסיס g90 החדשה תא הנוסעים
שדרוג כולל לאיכות החומרים והגימור.

ג׳נסיס לא הסתפקה בעדכון עיצובי קל לספינת הדגל שלה ולמעט הדלתות מאחור, היא עיצבה מחדש והחליפה את כל חלקי המרכב החיצוניים של הדגם. כך נוהגת מי שרוצה לכבוש לעצמה נתח משמעותי משוק היוקרה.

 

בתא הנוסעים נוכל למצוא שדרוג כולל לאיכות החומרים, עיצוב חדש וצר יותר לפתחי המיזוג המרכזיים ועדכון לכפתורים שעל גלגל ההגה. בנוסף, מערכת המולטימדיה - מסך ״12.3 - שודרגה והיא כוללת מערכת ניווט משודרגת ומערכת ניהול רכב מתקדמת. בנוסף נמצא בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת מערכת ניווט, הכוונת תאורה בנסיעה לאחור (הארה של נתיב הנסיעה), ניהול אוטומטי לאיכות האוויר בתא הנוסעים בהתאם לרמת זיהום האוויר (סגירת כניסת האוויר במקרה של כניסה למנהרה לדוגמה) ועוד.

 

2019 יונדאי ג׳נסיס g90 החדשה
עיצוב חדש ליחידות התאורה.

אבזור הבטיחות בדגם שודרג ולמעשה, כל מערכות הבטיחות שתוכלו למצוא בסנטה פה החדש (מערכת smart sense) תוכלו למצוא כעת גם ב-G90 המחודשת.

בשוק הקוריאני הדגם ממשיך עם היצע של שלושה מנועים: 3.8 ליטר V6 אטמוספרי עם 315 כ״ס, 3.3 ליטר V6 טווין טורבו עם 370 כ״ס ו-5.0 ליטר V8 אטמוספרי עם 415 כ״ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.