במסגרת חשיפה דגמי הביצועים Magam, ג'נסיס הציגה גם את הקונספט G90 WINGBACK, קונספט לגרסת סטיישן ל-G90 כדגם ביצועים מהסוג שיוכל להתחרות בעתיד בדגמים כגון ב.מ.וו M5 טורינג.
עם אורך של 5.1 מטר ובסיס גלגלים של 3.2 מטר, ג'נסיס G90 WINGBACK היא מכונית סטיישן ביצועים גדולה מאוד מהסוג שאף אחד לא באמת צריך אבל ההצלחה של ב.מ.וו עם דגמי סטיישן ביצועים כמו ה- M3 ו- M5 טורינג וכמובן שגם אודי עם ה- RS6 אוונט שלה, מוכיחה כי יש למכוניות מהסוג הזה שוק, לא גדול, אך הביקוש קיים בהחלט.
אז נכון שזו לא מכונית ביצועים קלאסית למסלול אבל אי אפשר להתכחש שמרכב הסטיישן הופך את ה- G90 הזו למכונית מהסוג הנחשק כאשר האלמנטים הספורטיביים שנוספו לדגם מעניקים לו את המראה השרירי הנכון, ואפשר להוסיף גם במידה הנכונה והמדויקת, בניגוד ל- M5 טורינג המוגזמת למראה.
חלל תא הנוסעים ממשיך את האווירה החיצונים עם מושבי ספורט ושימוש נרחב באלקנטרה, האריג הסינטטי מפלסטיק במראה זמש שהפך למאפיין העיקרי ביצירת אווירה ספורטיבית בחלל תא הנוסעים של רכבי ספורט וביצועים.
מה עם מה שנמצא מתחת למכסה המנוע? בתחום זה ג'נסיס לא מוסיפה ולא מילה אחת, אנחנו כמובן גם לא יודעים לומר האם מדובר רק בקונספט או שישנה כוונה של ממש לשווק את הדגם שבתכלס, כבר נראה מוכן להיכנס לפס הייצור. אנחנו בכל מקרה נשמח מאוד לראות מכונית כמו ה- G90 WINGBACK עם הכביש הציבורי.

