2019 טויוטה פריוס החדשה מתיחת פנים
פריוס 2019 החדשה - מתיחת פנים.
2019 טויוטה פריוס החדשה מתיחת פנים
פריוס 2019 החדשה - מתיחת פנים.

הפריוס 2019 החדשה זוכה לעיצוב שקט ורגוע יותר, לסוללת ליתיום-יון חדשה ואופציה להנעה כפולה חשמלית AWD-e.

 

טויוטה חושפת בתערכות לוס אנג׳לס את דגמי 2019 החדשים של הפריוס, מתיחת פנים, מקיפה למדי, להיברידית הנמכרת ביותר בעולם. מתיחת הפנים לפריוס כוללת עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, תא נוסעים משודרג, תוספת של אופציה להנעה כפולה, החלפה של סוללת הניקל-מטאל בסוללת ליתיום-יון ועוד.

 

את העיצוב המוחצן, העתידני והקיצוני של הפריוס הנוכחית, טויוטה החליפה בדגמי 2019 בעיצוב בוגר ״ורגוע״ יותר. חזיתה של הפריוס עוצבה מחדש לחלוטין, עם עיצוב חדש לפגוש בקדמי ואת הפנסים הראשיים מרובי הזוויות מחליפים פנסים משולשים בעיצוב סטנדרטי יותר. גם מאחור נמצא שינוי רדיקלי עם עיצוב חדש לחלוטין לפנסים ולפגוש האחורי, גם כאן עם עיצוב סטנדרטי ואולי ״קל יותר לעיכול״ עבור הלקוחות.

 

2019 טויוטה פריוס החדשה
עיצוב חדש גם לפנסים מאחור.

אחד החידושים העיקריים בדגמי 2019 של הפריוס הוא תוספת, כאופציה, של מערכת הנעה כפולה AWD-e (אופציה שהייתה זמינה עד עתה רק ביפן). המערכת מוסיפה מנוע חשמלי מאחור, ללא מגנטים - לראשונה בטויוטה, בכדי לאפשר התחלת נסיעה על משטחים חלקים, כגון שלג, במהירויות של 0-10 קמ״ש. מעבר לטווח זה המנוע מסייע בעת הצורך עד למהירויות של 70 קמ״ש.

 

לדגם ההנעה הכפולה פותחה סוללת ניקל-מטאל חדשה המיועדת לפעולה אופטימלית במזג אוויר קר. בטויטה מצפים כי הדגם ההנעה הכפולה יהווה כ-25% ממכירות הפריוס בצפון אמריקה. לדגם צריכת הדלק משולבת של 21.3 ק״מ לליטר, זאת לעומת 23.8 ק״מ לליטר בדגם הרגיל (הנתונים בתקן EPA האמריקאי). דגמי ההנעה הקדמית של הפריוס זכו לסוללה חדשה, סוללת ליתיום-יון המחליפה את סוללת הניקאל-מטאל של הדגם.

 

2019 טויוטה פריוס החדשה
עדכון קל לגימור.

כל דגמי הפריוס ישווקו כסטנדרט עם מערכת בטיחות מתקדמת (TSS-P) הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.

למעט עדכון קל לגימור בתא הנוסעים אנחנו נשאיר עם העיצוב המוכר. בהתאם לרמת האבזור, נוכל למצוא מערכת מולטמדיה ״11.6 במרכז הדשבורד, שלוש כניסות USB 2.0 עם טעינה בזרם של 2.1A, תצוגה עילית צבעונית, תפעול קולי - כולל שימוש ב-Siri, בורר מצבי נהיגה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.