2019 קיה סיד GT החדשה
קיה סיד GT החדשה.
2019 קיה סיד GT החדשה
קיה סיד GT החדשה.

קיה סיד GT החדשה מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו 204 כ״ס ולראשונה, עם אופציה לתיבת 7 הילוכים DCT.

 

במקביל לחשיפתה של הפרו-סיד החדשה, קיה חושפת את הסיד GT החדשה, גרסה ספורטיבית לסיד האצ׳בק החדשה המצוידת במראה ספורטיבי, כיול ספורטיבי ובמנוע 1.6 ליטר טורבו עם 204 כ״ס ו-27 קג״מ אשר לראשונה, יוצע גם בשידוך לתיבת 7 הילוכים DCT. בניגוד לחברת האם יונדאי, שהלכה על כל הקופה עם ה-i30N, בקיה ממשיכים להימנע מעימות ישיר מול ההוט האצ׳ האירופאית כדוגמת הגולף GTI או המגאן RS.

 

על המראה הספורטיבי המוחצן של הדגם אחראיים פגוש קדמי בעיצוב אגרסיבי עם כונסי אוויר גדולים, תיחום אדום בתחתית המרכב, צבע אדום בגריל, קליפרים בצבע אדום ופגוש אחורי בעיצוב ספורטיבי עם דמוי דיפיוזר ויציאות מפלט בולטות.

 

2019 קיה סיד GT החדשה
ספורטיבית למראה גם מאחור.

האווירה הספורטיבית ממשיכה אל חלל תא הנוסעים עם גלגל הגה בעל תחתית שטוחה, תפירה בולטת בחוט אדום בגלגל הגה, מוט ההילוכים, במושבים ובדלתות, כיסוי אלומיניום לדוושות ומושבים אוחזים בריפוד עור משולב באלקנטרה.

 

מעבר למנוע, הסיד GT זכתה גם לכיול קשיח יותר למתלים - כולל הנמכת מרכב של 5 מ״מ, כיול חד ומהיר יותר להיגוי עם 2.44 סיבובים מנעילה לנעילה, כיול שונה וקפדן פחות לבקרת היציבות וכסטנדרט, כמו בסיד הרגילה, נמצא גם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. חישוקי ה-״18 של הדגם עטופים בצמיגי מישלן SP4. הדגמים המצוידים בתיבת DCT כוללים בבורר מצבי נהיגה עם שני מצבים: רגיל וספורט. מצב הספורט מחדד את תגובת ההיגוי, המנוע ותיבת ההילוכים.

 

2019 קיה סיד GT תא הנוסעים
ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

הסיד GT תשווק ברמת אבזור גבוהה כולל מולטימדיה ״7 או ״8, משטח טעינה לסלולרי, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב עם אופציה למעקב אחר רכב קדמי (0-180 קמ״ש) ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.