ב.מ.וו i4 מבוססת על הדור הבא של סדרה 4 גראן קופה. היא מציעה הנעה חשמלית בהספק של 530 כ"ס וטווח נסיעה מרשים של 600 ק"מ.

 

כשלוש שנים לאחר שהציגה את הקונספט החשמלי i Vision Dynamics, ב.מ.וו חושפת כעת את מה שבשנה הבאה יהווה את גרסת הייצור של הקונספט - ב.מ.וו i4 שבשלב זה מוגדרת כקונספט אל לא קשה להבחין כי גרסת הייצור של הדגם לא תהיה רחוקה במיוחד ממה שאנחנו רואים כעת.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בקונספט ב.מ.וו i4 ב.מ.וו התקינה את הדור החמישי של מערכת ההנעה החשמלית שלה eDrive, אותה נפגוש השנה גם ב- iX3 החשמלי. ההספק הכולל של המערכת החשמלית ב-i4 עומד על 530 כ"ס ומארז הסוללות שבדגם, מפיתוח מלא של ב מ.וו, בקיבולת של 80kWh יאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של 600 ק"מ בתקן WLTP. ב.מ.וו רמזה בעבר כי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-4.0 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש.

 

ב.מ.וו i4 קונספט
טווח נסיעה של 600 קילומטר.

לדגם המוצג הנעה כפולה, אך סביר להניח כי ב.מ.וו תשווק את הדגם גם עם הנעה אחורית בלבד וסוללה קטנה יותר.

 

כפי שהשם רומז, ב.מ.וו i4 מבוססת למעשה על הדור הבא של סדרה 4 גראן קופה כך שאם אתם לא אוהבים את הגריל הקדמי המוגזם, אותו פגשנו גם בקונספט 4, תאלצו להתרגל כי זה מה שנפגוש כבר בקרוב בסדרה 4 החדשה. למעט הגריל הקדמי העיצוב החיצוני הוא בדיוק מה שהיינו מצפים לפגוש בדור הבא של סדרה 4 גראן קופה ועיצוב קלאסי של ב.מ.וו עם מכסה מנוע ארוך, למרות שכאן מדובר בכלל ברכב חשמלי שלא צריך את כל האורך הזה לעומת מנוע בנזין בהתקנה אורכית. חדי העין יבחינו כי הקונספט נושא סמל ב.מ.וו מעודכן בעיצוב "דו ממדי".

 

ב.מ.וו i4 קונספט תא הנוסעים
ב.מ.וו i4 קונספט.

תא הנוסעים עדיין די קונספטואלי, אך מדבר בשפת העיצוב המוכרת של ב.מ.וו, בין אם בעיצוב פתחי המיזוג, מבנה הקונסולה בין המושבים, מערך השליטה על מערכת iDrive ועוד. מה שכן חדש ויותר מרצדסי אלו צמד המסכים הקמורים שפשוט מונחים על הדשבורד בסגנון מרצדס.

 

ב.מ.וו מציינת כי היא השקיע רבות בפיתוח חתימת סאונד ייחודית לדגם בניצוחו של המפיק המוזיקלי האנס זימר. האונד שהרכב ישמיע ישתנה בהתאם למצב הנבחר בבורר מצבי הנהיגה.

 

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

אני מבין מה המעצבים ניסו לעשות, אבל זה נראה נורא. הפרונט העצום זה אולי הומאז' לב.מ.וו משנות ה-50 אבל זה היה נראה גרוע אז, ונראה גרוע עכשיו. כמו ישבן גדול או חזיר בר מכוער.
בכלל, הרכב עצמו, קצת חסר...

אני מבין מה המעצבים ניסו לעשות, אבל זה נראה נורא. הפרונט העצום זה אולי הומאז' לב.מ.וו משנות ה-50 אבל זה היה נראה גרוע אז, ונראה גרוע עכשיו. כמו ישבן גדול או חזיר בר מכוער.
בכלל, הרכב עצמו, קצת חסר זהות, מיש מש של קווים וזוויות... במה זה שונה מיונדאי?

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

זה לא נורא בכלל זה דווקא יפה
אבל זה ממש נראה עתידני

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location