במקביל למתיחת הפנים לסדרה 5, ב.מ.וו מציגה את סדרה 6 GT המחודשת המבוססת על סדרה 5 וממנה נמכרו עד היום 50,000 יחידות. אותם השינויים שפגשנו בסדרה 5 המחודשת אנחנו פוגשים גם כאן, כאשר ההבדלים העיקריים הם במבחר מנועים מצומצם יותר לסדרה 6 וללא כל דגם פלאג-אין בהיצע.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו בסדרה 5, גם סדרה 6 GT זוכה לפנסים חדשים מלפנים, האחוריים נותרו ללא שינוי, גריל רחב ובולט יותר, עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים וחישוקי "19 או "20 בעיצובים חדשים. מראה ספורטיבי יותר ניתן לקבל עם חבילת M Sport האופציונלית. בתא הנוסעים אנחנו פוגשים לוח מחוונים דיגיטלי מלא "12.3 ואת מערכת iDrive 7 העדכנית עם מסך מגע מרכזי "12.3, ממשק בקרת אקלים משודרג, מושבי עור דקוטה כסטנדרט ואופציות חדשות לגימור.

 

ב.מ.וו סדרה 6 GT החדשה
מלפנים כמו סדרה 5 אך מאחור מרווח הרבה יותר.

בשלב ההשקה, סדרה 6 גראן טוריסמו תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל שכעת עושים שימוש במערכת מיקרו היברידית 48V. היצע דגמי הבנזין כולל את דגם 630i עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס (6.5 שניות 0-100 קמ"ש) ואת דגם 640i עם מנוע 3.0 ליטר טורבו 333 כ"ס (5.5 שניות 0-100 קמ"ש). היצע דגמי הדיזל כולל את דגם 620d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 190 כ"ס, דגם 630d עם מנוע שישה צילינדרים 286 כ"ס ודגם 640d עם הספק מרבי של 340 כ"ס.

 

2020 ב.מ.וו סדרה 6 GT החדשה
מנועים מעודכנים עם מערכת מיקרו-היברידית.

ייעודה של סדרה 6 GT היא לספק מכונית סאלון בעיצוב קופה ספורטיבי עם מושב אחורי מרווח במיוחד בזכות אורך של 5.09 מטר ובסיס גלגלים של 3.07 מטר (תוספת של כ-90 מ"מ לעומת סדרה 5) ובזכות דלת חמישית גם תא מטען גדול ושימושי במיוחד. סדרה 5GT, אותה החליפה ה- 6GT, שווקה בעבר בישראל לזמן קצר אך זכתה כאן לכישלון מפואר, כמו באשר העולם. סדרה 6GT כבר לא הגיע לישראל אך בזכות העיצוב המוצלח יותר היא זוכה להצלחה יחסית, למרות שכלל לא ברור אם ב.מ.וו תמשיך לייצר את הדגם בעתיד.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location