רנו נמצאת במתקפת רטרו חשמלית ואחראי רנו 5 ורנו 4 כעת מגיע התור של רנו טווינגו המקורית לזכות בגרסת רטרו - טווינגו E-TECH. רנו טוויגו המקורית (1992) הייתה מכונית עירונית 3 דלתות קטנה (3.43 מ') אך בזכות תכנון חכם של תא הנוסעים זו הייתה מכונית שימושית למדי. מחירה של הטווינגו E-TECH יעמוד על פחות מ-20,000 אירו.
רנו טווינגו E-TECH החדשה שומרת היטב על קווי העיצוב וכל האלמנטים העיצוביים שאפיינו את הדגם המקורי, כמו "החיוך" של חזית הדגם. לעומת הדגם המקורי, הפעם מדובר בדגם 5 דלתות שהוא אמנם עדיין רכב קטן אך גדול יותר משמעותית מזה המקורי, עם אורך של 3,789 מ"מ, רוחב של 1,720 מ"מ, גובה של 1,491 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,493 מ"מ ונפח תא מטען של 305 ליטר. הטווינגו E-TECH אמנם קצרה יותר מהדולפין סרף אך דומה לה בכל שאר המידות.
בשלב ההשקה, רנו טווינגו E-TECH תשווק עם יחידת הנעה חשמלית אחת בלבד המשלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק מרבי של 82 כ"ס ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ יחד עם סוללת LFP בקיבולת של 27.5kWh. השילוב הזה מאפשר לדגם נתון 0-100 קמ"ש של 12.1 שניות, מהירות מרבית של 130 קמ"ש וטווח נסיעה של כ-263 ק"מ. בכל הקשור לטעינה, לטווינגו E-TECH טעינה ביתית של 11kW וטעינה מהירה DC של 50kW.
זו הפעם הראשונה בה רנו עושה שימוש בסוללה מסוג LFP ובטווינגו התאים מחוברים ישירות לשלדה, מהלך שלפי רנו אפשר להוזיל את עלות הסוללה בכ-20% לעומת שימוש בסוללות NMC. בכוונתה של רנו לשלב סוללות LFP בדגמים נוספים שלה, כולל בדגמים חשמליים נוכחיים כגון רנו 5 E-TECH, לדוגמה. הסוללה בטוויגו כוללת חיבור V2L ו- V2G
הטוויגו החדשה פותחה בזמן שיא של שנתיים בלבד, חלק מתוכנית "Leap 100" של קבוצת רנו. העיצוב והתכנון בוצע באירופה אמנם, אך הפיתוח בפועל נעשה במרכז הפיתוח החדש של רנו בסין תוך ניצול היתרונות של השוק הסיני בפיתוח מהיר של רכבים חשמליים. הייצור עצמו נעשה על פס הייצור החדש של רנו בסלובניה.
לעומת העיצוב החיצוני, חלל תא הנוסעים של הטווינגו E-TECH כבר לא מנסה להיות רטרו אך הוא כן מנסה לשמור על השימושיות של הדגם המקורי, עם מגוון רחב של חלל אחסון, אפשרות קיפול המשענת הקדמית לפנים לטובת היכולת להעמיס חפצים ארוכים יחסית או מושבים אחוריים נפרדים (2 בלבד) הנעים על מסילה. כיאה לרכב מודרני נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "7, מולטימדיה "10 מתקדמת מבוססת אנדרואיד אוטומוטיב, בקרת אקלים, שקעי USB-C ועוד.

