לאחר שהשיקה בישראל את דגמי הפלאג-אין של פיג'ו 3008, קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן, MG, אופל ו-DS בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של DS7 קרוסבק פלאג-אין או בשמו המלא DS7 קרוסבק E-TENSE 4x4. הדגם ישווק בישראל בשתי רמות גימור, עליהן ניתן להלביש שתי חבילות אווירה, ובמחירים החל מ-299,990 ₪ ועד ל-344,990 ₪.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של ה- DS7 קרוסבק זהה למערכת Hybrid4 שפגשנו בפיג'ו 3008, זו מערכת המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 200 כ"ס ו-30.6 קג"מ עם שני מנועים חשמליים, האחד קדמי עם 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ והמשולב בתיבת השמונה הילוכים האוטומטית של הדגם והשני אחורי, המאפשר הנעה כפולה לפי הצורך, עם 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ. התוצאה היא הספק משולב של 300 כ"ס ומומנט מרבי של לא פחות מ-53 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות ולמהירות מרבית של 240 קמ"ש. יחידת ההנעה הקדמית משולבת בתיבת 8 הילוכים אוטומטית ייעודית להנעה היברידית (e-ATN8) המחוברת למנוע באמצעות מצמד עם דיסקיות רטובות במקום עם ממיר מומנט.

 

DS7 קרוסבק E-TENSE פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 62 קילומטר.

סוללת הליתיום-יון של הדגם המותקנת ברצפת הרכב ובעלת קיבולת של 13.2kWh מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 62 ק"מ (WLTP) ועד מהירות של 135 קמ"ש. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל 5 מצבים לבחירה – 4WD, ספורט, הייבריד, חשמל מלא וקומפורט. על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 10 או 20 ק"מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 62 ק"מ בהתאם לצורך. טעינת הסוללה מעמדה טעינה ביתית 32A דורשת המתנה של כשעתיים, טעינה משקע ביתי רגיל 10A דורשת המתנה של כשש שעות.

 

DS7 קרוסבק E-TENSE
DS7 קרוסבק E-TENSE.

DS7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 מצויד במערכת מתלים מבוקרי מחשב DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. מערכת זו מקבלת מידע מחיישנים שונים וכן ממצלמה קדמית בהפרדה גבוהה אשר סורקת את הדרך מלפנים במהלך הנסיעה, בין 15 ל-130 קמ"ש ולטווח שבין 5 ל-25 מטר קדימה ולמעשה מסוגלת לזהות שינוי בגודל של 5 מ"מ במשטח הדרך. הנתונים מועברים ליחידת הבקרה וזו מסוגלת להתאים את מידת שיכוך המתלים בהתאם למהמורות אשר הרכב עתיד לפגוש, גם במתלה הקדמי וגם באחורי. בנוסף לכך, המערכת מציעה ארבעה כיולי בסיס לבחירה בהתאם למצבי הנהיגה הנבחרים - ECO, Comfort, Normal ו-Sport. אלה כמובן משפיעים גם על תגבור גלגל ההגה, תגובת המצערת, פעולת תיבת ההילוכים ועוד.

 

DS7 קרוסבק עם חבילת Performance line
DS7 קרוסבק עם חבילת Performance line.

D7 קרוסבק E-TENSE ישווק כאמור בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית SO CHIC כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל "8 ו-8 רמקולים, טעינה אלחוטית לטלפונים תומכים, דוושות בגימור אלומיניום, בלם חניה חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען גם בהנפת הרגל, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', דשבורד בגימור אלקנטרה, מערכת מתלים אקטיבית, מראות מתקפלות חשמלית ועוד.

 

רמת הגימור הבכירה יותר GRAND CHIC מוסיפה, בין היתר: גג שמש פנוראמי, מסך מגע מרכזי 12 אינץ', שני שקעי USB במושב האחורי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, דוושות אלומיניום, חישוקי 19 אינץ' ייחודיים, תאורת אווירה פנימית ב-8 גוונים, חלונות כהים ועוד.

 

DS7 קרוסבק תא הנוסעים
חבילת אווירה Performance Line.

מעבר לרמות האבזור מוצעות שתי חבילות אווירה: רמת גימור SO CHIC תגיע עם חבילת אווירה Performance Line ורמת הגימור GRAND CHIC מאפשרת בחירה בין שתי חבילות אווירה, Performance Line ו- Opera המהודרת.

 

· Performance Line: שילוב בין תחושה ספורטיבית ליוקרתית, עם גימור שחור מט למסגרת הגריל ועוד, עם סמלי PERFORMANCE Line וחישוקי 19 אינץ' ייחודיים. תא הנוסעים מדופן במלואו בריפוד איכותי מסוג אלקנטרה לדשבורד, להגה ולמושבים, שטיחים ייחודיים ודוושות אלומיניום.

· Inspiration OPERA: חבילת גימור זו מורכבת מסימול Opera ייעודי וחלקי כרום חיצוניים ייחודיים לחבילה זו בלבד. תא הנוסעים מדופן כמעט כולו בעור נאפה עם תפירת הפנינה הייחודית. המושבים מתכווננים חשמלית מאווררים ומחוממים, בעלי מערכת עיסוי, שמשה קדמית מחוממת, שעון B.R.M R180 ומערכת שמע מתוצרת מותג הסאונד הצרפתי FOCAL ועוד.

 

DS7 קרוסבק פלאג-אין תא הנוסעים
חבילת עיצוב OPERA.

בתחום הבטיחות, DS7 קרוסבק E-TENSE מצויד בשפע מרשים של מערכות בטיחות: מערכת ראיית לילה (בגרסת OPERA), בלימה אוטונומית 5-140 קמ"ש עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, ניטור שטת מת כולל תיקוני היגוי, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ומיקום בתוך נתיב הנסיעה, הכוללת תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה והמשך נסיעה, זיהוי תמרורים והתאמת המהירות בבקרת השיוט, מצלמת 360 מעלות וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. רמת האבזור Inspiration OPERA מוסיפה על אלו גם: מערכת התרעה לערנות נהג עם סריקת פנים, יחידות תאורת LED אקטיביות ומצלמת דרך מקורית עם אפליקציה ייעודית.

 

DS7 קרוסבק פלאג-אין E-TENSE - מחירון:

· DS7 קרוסבק E-TENSE 4x4 ברמת SO CHIC Performance Line – מחיר 299,990 ₪

· DS7 קרוסבק E-TENSE 4x4 ברמת GRAND CHIC Performance Line – מחיר 324,990 ₪

· DS7 קרוסבק E-TENSE 4x4 ברמת GRAND CHIC OPERA – מחיר 344,990 ₪

 

DS7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 יימכר עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

אני בטוח שזה אחלה רכב אבל השוק הישראלי בקושי קונה סיטרואן וזה אומר שמי שישלם כאילו סכומים יאבד עשרות אלפי שקלים כמשומשת לאחר שנה.

This comment was minimized by the moderator on the site

מי שמוציא סכום כסף כזה.לא עושה חשבון לכלום.כי הכסף מגיע בדרכים עקומות בדרך כלל.אח"כ הוא נוסע איתו לבלפור לצעוק לעצור את השחיתות

This comment was minimized by the moderator on the site

הנהג - בלי צרות עין.
300K אומנם זה הרבה כסף אך רחוק מלתמחר כרכב יוקרה. זה רכב פרימיום שמתומחר גבוה לדעתי.
זה לא רכב של מיליון שקל או 700K, רחוק מאוד. ובטווח מחירים אלו יש עשרות אלפי לקחות שיכולים...

הנהג - בלי צרות עין.
300K אומנם זה הרבה כסף אך רחוק מלתמחר כרכב יוקרה. זה רכב פרימיום שמתומחר גבוה לדעתי.
זה לא רכב של מיליון שקל או 700K, רחוק מאוד. ובטווח מחירים אלו יש עשרות אלפי לקחות שיכולים לעמוד בזה.

מה שכן כמו המגיב שמואל, אכן מתומחר גבוה, במחירים כאלה אנשים יילכו לקנות רכב שהסמל שלו באמת שווה "פרימיום"

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location