ממשק Goole Assistant Drive
Google Assistant driving mode
ממשק Goole Assistant Drive
Google Assistant driving mode

בעבר יכולתם להתקין את אפליקציית אנדרואיד אוטו על המכשיר הסלולרי ולהשתמש בה על גבי הטלפון גם אם לא הייתה לכם מערכת מולטימדיה התומכת באפליקציה. בחודשים האחרונים גוגל החליטה להפסיק את התמיכה באנדרואיד אוטו כאפליקציה למכשיר הסלולרי ובמקום זה היא הציגה לאחרונה את ממשק Assistant driving mode. כמובן שאנדרואיד אוטו בחיבור למערכת המולטימדיה לרכב ממשיכה כרגיל ובקרוב אף תהיה גרסה 7 חדשה ומשופרת.

 

Assistant Driving הוא ממשק מותאם למכשיר סלולרי ומיועד לשימוש בזמן נהיגה. בכדי להפעיל את הממשק הזה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לומר לסייען הקולי של גוגל "Let's Drive". את הממשק ניתן להפעיל בצורות נוספות, ניתן לדוגמה להגדיר שהממשק יפעל אוטומטית ברגע שהמכשיר שלכם מתחבר לדיבורית ה- BT ברכב, ניתן להוסיף קיצור לעמוד הבית או ברגע שתלחצו על "ניווט ליעד" במפות גוגל הממשק יפתח אוטומטית. וכן, הסייען של גוגל עדיין לא מבין עברית כך שתאלצו להשתמש באנגלית (ועוד כמה שפות אם אתם רוצים).

 

ממשק גוגל Assistant drive
עמוד הבית של ממשק Assistant Drive.

הממשק החדש בנוי בצורה של אריחים המעוצבים בהתאם לשפת העיצוב החדש של אנדרואיד 12. האריחים הם קיצורים לניווט, ספריית מוזיקה (כולל ספוטיפיי יוטיוב מיוזיק ועוד), נגן, הודעות טקסט ושיחות. Assistant Driving עושה שימוש נרחב בתפעול קולי כך שאם תלחצו לדוגמה על שיחה, הסייען יציע לכם מספר אפשרויות שכיחות או שתוכלו לומר שם אחר, אם תרצו תוכלו גם לעשות שימוש בחייגן גדול שנפתח על כל המסך. אותו עקרון פעולה תמצאו גם בתחום המוזיקה עם ממשק נוח לשימוש.

 

Assistant Drive Google
ממשק המוזיקה.

עבור מי שאין לו מערכת מולטימדיה ברכב מדובר בשדרוג משמעותי לשימוש בנייד בזמן נהיגה והתפעול הקולי מצוין, כל עוד אתם מסתדרים עם אנגלית (וכך גם שמרתם את שמות אנשי הקשר). הדרישות להפעלת הממשק הן אנדרואיד 9.0 ומעלה, 4GB RAM ומעלה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 15

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.