אנדרואיד אוטו
ישראל שוב לא נכנסת לרשימת המדינות בהן יש תמיכה רשמית באנדרואיד אוטו.
אנדרואיד אוטו
ישראל שוב לא נכנסת לרשימת המדינות בהן יש תמיכה רשמית באנדרואיד אוטו.

גוגל מודיעה כי היא תרחיב את התמיכה הרשמית לאנדרואיד אוטו ל-36 מדינות נוספות באירופה, אפריקה ואסיה, אך לצערנו ישראל עדיין לא נמצאת בין רשימת המדינות המונה כעת 72 מדינות. הרחבת התמיכה כוללת למעשה את כל מדינות אירופה, יחד עם מדינות כגון טורקיה, תאילנד, אינדונזיה ועוד המצטרפות למדינות כמו כל דרום אמריקה וצפון אמריקה, אוסטרליה, גרמניה, צרפת, בריטניה ועוד בהם התמיכה קיימת כבר מספר שנים.

 

כמובן שעדיין ניתן להשתמש באנדרואיד אוטו בישראל כפי שעשינו עד היום, אך העדר תמיכה רשמית אומר שאת השירות העיקרי והחשוב ביותר של האפליקציה, התפעול הקולי באמצעות Google Assistant, עדיין נאלץ לעשות באנגלית בלבד. זה עובד היטב אם אתם משתמשים בספוטיפיי למוזיקה לועזית, לדוגמה, אך בכל הקשור לניווט באמצעות Waze למשל זה אמור שעדיין נאלץ להטעין יעדים בוויז מראש שכן העוזרת של גוגל פשוט לא מצליחה להבין שמות רחובות בעברית.

 

אפשר להבין מדוע ישראל הקטנה עם השפה הייחודית שלה לא הייתה בסבב הראשון והשני, אך להיות גם מחוץ לסבב השלישי זה קצת מעצבן. האפליקציה המקבילה של אפל, CarPlay, אמנם זמינה רשמית במספר מצומצם יותר של מדינות אך היא כן זמינה ועובדת מצוין בישראל.

אנדרואיד אוטו פועל אוטומטית בכל המכשירים המצוידים במערכת אנדרואיד 10 ומעלה, במכשירים עם אנדרואיד 9 ומטה נדרשים להוריד את האפליקציה ישירות למכשיר הנייד. תמיכה בחיבור אלחוטי אפשרית החל מאנדרואיד 10 במכשירי גוגל או סמסונג ובכל המכשירים המצוידים באנדרואיד 11.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.