אפקון תחבורה חשמלית - חברה מקבוצת אפקון, הודיעה היום (א') על השלמת הפריסה של 100 עמדות טעינה במרכזי הקניות של BIG בישראל. השלימה את פריסת המטענים במרכזי הקניות של ביג בישראל.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אפקון התקינה במתחמי ביג מטענים בהספק של 22KW ובחלק מהם גם מטעני DC מהירים. השימוש בעמדות הטעינה מתבצע באמצעות אפליקציית Afcon EV (למכשירי אנדרואיד ואפל). באמצעות האפליקציה תוכלו לאתר ולנווט לעמדות טעינה קרובות, לנהל את הטעינה ולשלם.

 

אפקון תתקין בשנים הקרובות מאות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות ברחבי ישראל וזאת על מנת לאפשר נסיעה ברכב חשמלי בקלות וביעילות לכל אתר בישראל. לחברה יש כיום גם מספר עמדות טעינה אולטרה מהירות בהספק של 150kW במתחם דור אלון בצוקים, על כביש הערבה כ-114 ק"מ צפונית לאילת, ובמתחם המסחרי בצומת מחניים בסמוך לראש פינה.

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות: "אפקון תחבורה חשמלית גאה להוביל ולבנות את רשת הטעינה הגדולה בישראל ולספק שירותי טעינה לכלל הנהגים בכלי רכב חשמליים".

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

כרגע הפער במחירים בין מכונית מבוססת מנוע בעירה פנימית (בזנין או סולר) לבין מכונית מבוססת רק על מנוע חשמלי לא מצדיק קניה של מכונית חשמלית וזה מאוד חבל. המדינה כבר לא מעודדת את הצרכנים לקנות מכוניות...

כרגע הפער במחירים בין מכונית מבוססת מנוע בעירה פנימית (בזנין או סולר) לבין מכונית מבוססת רק על מנוע חשמלי לא מצדיק קניה של מכונית חשמלית וזה מאוד חבל. המדינה כבר לא מעודדת את הצרכנים לקנות מכוניות חשמליות והיברידיות כי המדינה לא רוצה להפסיד הכנסות ממיסים על דלק!

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כרגע המיסוי על רכבים חשמליים הוא 10% (עד 2023, ומאז יעלה) ואילו על רכב מונע בדלק 83%.
זה אומר שלפחות כרגע, המדינה כן מעודדת קנייה של רכבים חשמליים. הסעיה היא מחיר הרכב עצמו, שהוא עדיין גבוהה,...

כרגע המיסוי על רכבים חשמליים הוא 10% (עד 2023, ומאז יעלה) ואילו על רכב מונע בדלק 83%.
זה אומר שלפחות כרגע, המדינה כן מעודדת קנייה של רכבים חשמליים. הסעיה היא מחיר הרכב עצמו, שהוא עדיין גבוהה, בעיקר בגלל הסוללות.
אני מאמין שבעוד כמה שנים מחיר הבסיס של רכב חשמלי ישתווה לרכב רגיל, בגלל שיפור בטכנולוגיית הסוללות, והורדת מחירן. אבל כשזה יקרה (נגיד עוד 3 שנים) המיסוי בארץ יעלה, ואנחנו הצרכנים לא נראה הוזלה של מחירי הרכב החשמלי.
מה שהמדינה צריכה לעשות זה להשאיר את המיסוי על 10% לפחות עד 2025, ואולי אפילו עד 2030.
את הפער בהכנסות, לענ"ד המדינה צריעה להשלים בדרכים אחרות, ולא ע"י מיסוי גבוהה של הרכבים, אלא ע"י כבישי אגרה, ומס גודש בכבישים עמוסים/בשעות עמוסות. המדינה צריכה להבין גם שאת ההפסד במיסי הרכב הם יחסכו (בטווח הארוך) בהוצאות על בריאות הציבור ובטיפול בבעיות סביבתיות אחרות כגון זיהום מים ע"י שמנים ונוזלים אחרים של רכבים מונעי דלק.
חבל שבכל העולם הבינו את זה, ורק אצלנו חושבים על ה"כאן ועכשיו".

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location