אפליקציית GNRGY GO
אפליקציית Gnrgy GO.
אפליקציית GNRGY GO
אפליקציית Gnrgy GO.

האפליקציה Gnrgy Go מאפשרת איתור עמדות טעינה קרובות, ניווט לעמדה, ניהול הטעינה, תשלום ועוד.

 

קבוצת ג'ינרג'י, המפעילה עמדות טעינה לרכב חשמלי בפריסה ארצית, משיקה את האפליקציה הראשונה בישראל לטעינת רכב חשמלי ופלאג-אין - Gnrgy Go. האפליקציה מתאימה למכשירי אנדרואיד ואייפון ומספקת לבעלי רכב נטען את כל המידע הנדרש, כולל מיקום עמדות טעינה, ניווט לעמדה ועוד.

 

אפליקציית Gnrgy Go מאפשרת למשתמשים לאתר בקלות עמדות טעינה מתוך מפה מלאה של עמדות הטעינה בפריסה ארצית המתעדכנת באופן שוטף ובזמן אמת, האפליקציה מאפשרת הצגה של העמדות הקרובות ביותר בהתאם למיקום הרכב, מאפשרת לצפות בסוג העמדה (הספק ותקן השקעים), מספר השקעים בעמדה ומספר השקעים הפנויים/תופסים בעמדה.

 

אפליקציית gnrgy go
מספר שקעים וזמינות ואפשרות ניווט לעמדה.

האפליקציה מאפשרת בנוסף ניווט לעמדה (מפות גוגל בשלב זה), הפעלה/הפסקה של הטעינה ואף לשלם על הטעינה ללא צורך בכרטיס המנוי הרגיל של ג׳ינרג׳י. מהתנסות קצרה באפליקציה ניתן לומר כי היא קלה ופשוטה מאין כמוה לשימוש ותפעול, מספקת את כל המידע הנדרש בצורה ברורה והעיצוב מודרני ועדכני. בשלב זה העמדה מציגה רק עמדות AC בהספק של 22kW, אך כבר בקרוב יוצגו עמדות DC בהספקים של 50kW ומעלה - עמדה מהירה כזו הותקנה לאחרונה במחלף בית ינאי וכ-15 נוספות יפתחו בקרוב בין קריית שמונה לאילת.

רן אלויה, מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'ינרג'י: "השקת האפליקציה הינה צעד חשוב בהנגשת תשתיות הטעינה לבעלי כלי הרכב החשמליים והפלאג-אין. לפתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים ישנה חשיבות מכרעת במהפכת הרכב החשמלי ובשל כך ג׳ינרג׳י מחויבת להמשיך ולהוביל גם בחדשנות טכנולוגית בתחום תשתיות הטעינה לרכב חשמלי ופלאג-אין. עם סיום תקופת ההרצה אנו נחשוף ממשקים נוספים עבור לקוחותינו כגון ממשק ניהול עמדת טעינה פרטית, אפשרות לתשלום ללקוחות מזדמנים ושירותים נוספים לרווחת כלל משתמש הרכב החשמלי".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.