gnrgy
ג'ינרג'י מציגה פתרון טעינה מנוהלת לבתים משותפים.
gnrgy
ג'ינרג'י מציגה פתרון טעינה מנוהלת לבתים משותפים.

אחד האתגרים במעבר המוני להנעה חשמלית מבוססת סוללות היא תשתיות טעינה וזה נכון במיוחד במקרה של תשתיות טעינה בבתים משותפים שכן בכדי לאפשר לכמות גדולה של רכבים להיטען בזמנים חופפים חובה לעשות שימוש במערכת טעינה מנוהלת אחרת תשתית החשמל הקיימת לא תוכל לעמוד בעומס, כל זה לצד אתגרים נוספים כגון נושאי חיוב, עלויות הקמה ועוד.

 

פתרון לנושא זה, לאחר ביצוע פיילוט, מוצג כעת ע"י קבוצת ג'ינרג'י (Gnrgy), ספקית פתרונות טעינה לכלי רכב חשמליים ומחלוצות תחום הטעינה בישראל. המערכת של ג'ינרג'י מספקת פתרון ניהול עומסים דינאמי לבתים משותפים שבמקביל מסיר מועד הבית את הצורך לבצע התקנה יקרה של תשתית טעינה מנוהלת וכן מוריד את העול של התחשבנות עם כל דייר ודייר שכן חיובי הדיירים יבוצעו על ידי ג'ינרג'י, אשר תזכה את ועד הבית בגין החשמל הנצרך בעמדות.

 

התקנת המערכת כוללת ביצוע סקר וכן תוכנה לניהול טעינה דינמית, שדרוג תשתיות החשמל בבניין והתקנת רכזות טעינה חכמות. ביכולתן של רכזות אלה לנצל את יתרת החשמל של הרכוש המשותף בבניין ולהפנותו באמצעות "ניהול עומסים דינמי" לטובת טעינת כלי רכב חשמליים רבים ככל הניתן.

תשתית הטעינה המותקנת על ידי ג'ינרג'י מופרדת לחלוטין מהחשמל המסופק לשירותים החיוניים של הבניין (מעליות לדוגמה) ומכאן היתרון הבטיחותי והתפעולי שלה. בנוסף לכך, במידה וזרם החשמל הקיים בבניין לא יספק את כל צורכי הטעינה, ג'ינרג'י תבצע הגדלה של חיבור החשמל המסופק לבניין המשותף ללא עלות מצד דיירי הבניין או הוועד. את החיוב בגין החשמל הנצרך תבצע ג'ינרג'י באופן שוטף, ישירות מול המשתמשים, על פי הצריכה בפועל.

 

ועד הבית/נציגות הדיירים לא יישאו בכל הוצאה בגין פריסת המערכת. דיירים אשר יהיו מעוניינים בפתרון טעינה בחנייתם הפרטית, יעשו זאת על ידי התקשרות ישירה מול ג'ינרג'י לצורך התקנת עמדת הטעינה הפרטית, תשלום דמי המנוי וחיוב בגין עלויות החשמל הנצרך. במקביל, ג'ינרג'י תזכה את ועד הבית באופן מרוכז בגין צריכת החשמל.

 

רן אלויה מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'ינרג'י: "ג'ינרג'י ממשיכה לפתח ולספק פתרונות לחסמים בשוק הטעינה. לאחר כ-12,000 התקנות פרטיות במהלכן נתקלנו שוב ושוב במספר רב של חסמים להתקנת עמדות טעינה בבתים משותפים, אנו גאים להציע את המערכת האמורה כפתרון הנכון לטעינה בבניינים משותפים. ג'ינרג'י, חלוצת התחום של טעינת כלי רכב חשמליים, מחויבת להמשיך ולספק פתרונות יצירתיים לטעינה כדוגמת דלקן חשמלי, טעינה בחניונים, מגדלי חניה רובוטיים, רשתות טעינה וירטואליות ועוד".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.