סיאט Mii אלקטריק
סיאט Mii אלקטריק.
סיאט Mii אלקטריק
סיאט Mii אלקטריק.

סיאט Mii החשמלית מציעה טווח נסיעה חשמלי 260 קמ"ש ומסמלת את הפסקת השיווק של דגמי הבנזין.

 

סיאט מציגה גרסה חשמלית למכונית העירונית שלה, סיאט Mii אלקטריק, שהיא למעשה המכונית החשמלית הראשונה של סיאט, אחת מתוך רבות בעתיד הקרוב. הצגתה של סיאט Mii החשמלית מסמלת למעשה את הפסקת הייצור של גרסאות הבנזין של הדגם (החל מיולי הקרוב) כך שהדגם ישווק מעתה בגרסה חשמלית בלבד.

 

סיאט Mii אלקטריק מצויד באותה יחידת הנעה חשמלית של אחותה התאומה מבית סקודה, סיטיגו e iV, אשר הוצגה מוקדם יותר השנה. המנוע חשמלי שבדגם מייצר הספק מרבי של 83 כ"ס ומומנט מרבי של 21.6 קג"מ. מספיק לנתון תאוצה 0-50 קמ"ש של 3.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת של 130 קמ"ש.

 

סיאט Mii אלקטריק
סיאט Mii אלקטריק - טווח נסיעה של 260 קילומטר.

סוללת ליתיום יון בקיבולת של 36.8kWh מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של 260 ק"מ בתקן WLTP. טעינה של הסוללה 0-80% דורשת המתנה של 4 שעות ממטען קיר 7.2kW או קצת פחות משעה מעמדת טעינה מהירה DC בהספק של עד 40kW.

 

סיאט מי אלקטריק גדולה במעט מדגמי הבנזין, עם אורך של 3,557 מ"מ, רוחב של 1,645 מ"מ, גובה של 1,478 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,420 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 250 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 923 ליטר.

 

סיאט Mii אלקטריק תא הנוסעים
נגיעות עיצוב ייחודיות בתא הנוסעים.

למעט תוספת הכיתוב "electric" מאחור ובצדדים וחישוקי "16 בעיצוב ייחודי, לא תמצאו הבדל ויזואלי לעומת דגמי הבנזין הרגילים. תא הנוסעים זכה למספר נגיעות עיצוב ייחודיות כגון תאורת אווירה, פס קישוט מרכזי בעיצוב ייחודי ועדכון לוח המחוונים בתאורה כחולה.

בנוסף, ה-Mii החשמלית זוכה לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות שלא הוצעו בעבר, כגון בקרת סטייה מנתיב ומערכת זיהוי תמרורים. סיאט תחל לשווק את הדגם ברבעון הראשון של 2020, אז היא תשווק עוד מספר דגמים חדשים עם הנעה חשמלית חלקית או מלאה, החל מסיאט el-Born החשמלי שיושק בתחילת השנה הבאה ועד לגרסת פלאג-אין ללאון החדשה, שתוצג בהמשך השנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.