סונול EVI
סונול EVI (צילום: ארטיום סולטדנקו).
סונול EVI
סונול EVI (צילום: ארטיום סולטדנקו).

עיריית רעננה וסונול EVI מודיעות על תחילת יישומו של פרויקט הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בעיר. בסיומו של הליך מכרז עירוני בנושא, נבחרה סונול EVI לביצוע הפרויקט שבמסגרתו היא תבצע עבודות תכנון, הקמה, אספקה, תפעול, תחזוקה וניהול של עמדות הטעינה בעיר, בהקמה הדרגתית בהתאם לצרכי התושבים של עד 400 עמדות טעינה בעיר במהלך 10 השנים הבאות.


חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "הצבת עמדות הטעינה לרכבים חשמליים עולה בקנה אחד עם ערכי עיריית רעננה כעיר ירוקה בת קיימא, הפועלת בכל המישורים והאמצעים לשמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ ירוק. אנו מברכים את חברת סונול EVI על זכייתה במכרז ומודים לכלל המתמודדים. בטוחני כי יישום המהלך בעיר, יסייע במאמץ הכולל לניצול מיטבי של צריכת האנרגיה, וייתן מענה לתושבי העיר ואורחיה, הנזקקים לשירותי טעינה לרכביהם, לאחר שבחרו ליישם מדיניות ירוקה כחלק משגרת חייהם".

עמית אקשטיין, מנכ"ל סונול EVI: "זוהי זכות גדולה עבורנו להיות שותפים של עיריית רעננה בהובלת מהפכת הרכב החשמלי במגזר המוניציפאלי בישראל. מטרתנו היא להנגיש את טעינת הרכבים החשמליים לכל נהג ונהגת במדינת ישראל, כולל אלו שאין באפשרותם להתקין עמדת טעינה ביתית. נמשיך לפרוס ולהרחיב את רשת הטעינה הציבורית בחניונים, מרכזים מסחריים, רשויות מקומיות, וכמובן בתחנות דלק. כל זאת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וברמת שרות ללא תחרות".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.