סיטרואן c5 איירקרוס היברידי פלאג-אין
רק בשנת 2020 - סיטרואן c5 איירקרוס היברידי פלאג-אין.
סיטרואן c5 איירקרוס היברידי פלאג-אין
רק בשנת 2020 - סיטרואן c5 איירקרוס היברידי פלאג-אין.

הגרסה ההיברידית ל-C5 איירקורס מציעה טווח חשמלי של 50 ק״מ והספק כולל של 225 כ״ס, השיווק צפוי רק בתחילת 2020.

 

כשנה וחצי לאחר שהציגה את ה-C5 איירקרוס, אותו נפגוש בשנה הבאה בישראל, סיטרואן תציג בתערוכת פריז הקרובה גרסה היברידית פלאג-אין לדגם, שבשלב זה עדיין מוגדרת כקונספט.

 

סוללות הליתיום-יון שבדגם מאפשרת לפי סיטרואן טווח נסיעה חשמלי של  50 ק״מ ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 133 קמ״ש. מערכת ההנעה ההיברידית שבדגם משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ״ס למנוע חשמלי קדמי בהספק של 107 כ״ס. ההספק הכולל של המערכת עומדת על 225 כ״ס והמומנט המרבי על 34.5 קג״מ. המערכת משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ וההנעה בדגם היא קדמית בלבד. 

 

סיטרואן c5 איירקרוס היברידי פלאג אין תא הנוסעים
עדכון לתצוגה במסכים.

בניגוד לרוב היצרנים האחרים הממקמים את הסוללה בדגמי פלאג-אין מתחת לתא המטען/המושב האחורי - מעל הציר האחורי - בסיטרואן השקיעו קצת יותר ומיקמו את הסוללה במרכז תא הנוסעים כחלק מרצפת הרכב, מיקום אופטימלי בכל הקשור למרכז הכובד ונפח תא המטען, שכמובן נותר ללא שינוי. את סוללת הליתיום-יון ניתן לטעון בזמן של שעתיים באמצעות מטען 32A.

למעט התאמה של התצוגה בלוח המחוונים ובמסך המרכזי להצגת נתונים של מערכת ההנעה ההיברידית, תא הנוסעים זהה לשאר גרסאות הדגם. סיטרואן צפויה להשיק את ה-C5 איירקרוס הייבריד לקראת סוף 2019/תחילת 2020. בעבר, סיטרואן הכריזה כי עד שנת 2025 כל הדגמים שלה יוצעו עם אופציה להנעה היברידית/חשמלית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.