פורד גלקאסי S-MAX פלאג-אין
פורד גלקאסי ו- S-MAX פלאג-אין.
פורד גלקאסי S-MAX פלאג-אין
פורד גלקאסי ו- S-MAX פלאג-אין.

פורד תחל לשווק בשנת 2021 גרסאות פלאג-אין לגלאקסי ול- S-MAX.

 

פורד מציגה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין (PHEV) לשני המיניוואנים האירופאים שלה, S-מקס וגלאקסי, אך שיווק גרסאות הפלאג-אין של הדגמים יחל רק בשנת 2021 לאחר שפורד תסיים לבנות את פס הייצור החדש שלה למארזים עבור סוללות ליתום-יון בולנסיה שבספרד, שם היא גם תייצר את שני הדגמים לצד גרסת הפלאג-אין של הקוגה החדש.

 

מערכת ההנעה ההיברידית שבדגמים נלקחה ישירות מהקוגה החדש, זו מערכת המבוססת על מנוע שנפח 2.5 ליטר הפועל במחזור אטקינסון הנעזר במנוע חשמלי ומצוידת בסוללת ליתיום יון בקיבולת של 14.4kWh. בקוגה ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס, אך בדגמי המיניוואן ההספק הוגבל ל-200 כ"ס. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמוד על קצת פחות מ-50 ק"מ, שזה טווח הנסיעה החשמלי של הקוגה פלאג-אין.

 

פורד S-MAX
פורד S-MAX.

פורד S-MAX הייבירד ישווק כמו הדגם הרגיל עם 5 או 7 מושבים ולמרות תוספת מערכת ההנעה החשמלית נפח תא המטען נותר ללא שינוי - עד 2,200 ליטר בדגם החמישה מושבים. פורד גלאקסי הייבריד ישווק עם 7 מושבים בלבד וגם הוא מספק נפתח תא מטען זהה לדגמים הרגילים - 2,339 ליטר.

שתי גרסאות ההנעה החדשות הן חלק בלתי נפרד מהמחויבות של פורד להציג 14 דגמים הנעזרים במערכת הנעה חשמלית עבור השוק האירופי, מלאה או היברידית, עד לסוף שנת 2022.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.