GAC AION LX PLUS
GAC AION LX PLUS.
GAC AION LX PLUS
GAC AION LX PLUS.

מותג AION, מותג הרכב החשמלי הייעודי של GAC הסינית, חשף בתערוכת הרכב של גואנגזו (Guangzhou) את דגם Aion LX Plus החדש, מתיחת פנים לקרוסאובר LX הבכיר של המותג שזכה עם מתיחת הפנים לתוספת Plus לשם הדגם.

 

מעבר לעיצוב מעודכן וחידושים נוספים, גולת הכותרת של ה- Aion LX Plus הוא טווח נסיעה חשמלי של 1008 ק"מ. את הטווח העצום הזה הדגם משיג באמצעות סוללת ענק בקיבולת של 144.4kWh ובמשקל עצום של כ-704 ק"ג (לפי צפיפות אנרגטית של 205Wh/kg אותה ציינה החברה).

 

GAC AION LX PLUS
ככל הנראה זו הסוללה הגדולה ביותר אי פעם ברכב נוסעים.

בכדי להזיז את הרכב הגדול והכבד הזה, Aion התקינה ברכב שני מנועים בהספק כולל של 725 כ"ס המאפשרים לפי החברה להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות, נשמע אופטימי למדי, והמהירות המרבית בדגם עומדת על 170 קמ"ש. יש לציין כי נתון הטווח של הדגם הוא בתקן CLTC הסיני. תקן זה הוא תקן חדש שנועד לפי הרשויות בסין לדמות עד כמה שיותר נסיעה ממוצעת בכבישי סין עם עצירות ארוכות, האצות מרובות בתנועה צפופה ונסיעה במהירויות נמוכות ובינוניות בעיקר.

 

לאיון LX פלוס אורך של 4.83 מטר, רוחב של 1.93 מטר, גובה של 1.68 מטר ובסיס גלגלים של 2.92 מטר, כך שמדובר בקרוסאובר גדול למדי.

 

GAX AION LX PLUS
השבלונה המוכרת של מסך מרכזי גדול.

לצד מערכת ההנעה החשמלית החדשה, הדגם זכה לעיצוב מקיף לעיצוב החיצוני המעניק לדגם מראה מודרני יותר המיישר קו עם שאר הדגמים העדכניים של Aion. בתא הנוסעים אנחנו פוגשים עיצוב נקי ומינימליסטי כמו בדגם היוצא. הדשבורד זכה לעיצוב חדש שכן החברה החליפה את המסך הפנורמי הצר בשני מסכים נפרדים, אחד בגודל של "12.3 עבור לוח המחוונים והשני עם מסך בגודל "15.4 המצויד במערכת ההפעלה החדשה של AION.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 15

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.