מאזדה 6 החדשה זוכה עם מתיחת הפנים לדגמי 2015 בעדכון קל לעיצוב, תא נוסעים מחודש ומשודרג למדי ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2015 מאזדה 6 החדשה
מאזדה 6 זוכה במתיחת פנים לדגמי 2015

תערוכת לוס אנג'לס 2014, הפכה לחגיגה השנתית הגדולה ביותר של מאזדה מזה שנים בהציגה שלושה דגמים חדשים כאשר לצד הקרוסאובר העירוני החדשה מאזדה CX-3 ולצד מאזדה CX-5 החדש/מחודש, מאזדה חשפה בתערוכה גם את מאזדה 6 החדשה לשנת 2015 לאחר שהעניקה לדגם, שהוצג רק לפני כשנתיים בלבד, מתיחת פנים – קלה מהחוץ ומשמעותית מהפנים.

כדגם שהוצג כאמור לפני שנתיים בלבד ונושא את שפת העיצוב העדכנית של מאזדה, לחברה לא היה מה לעדכן במיוחד או לשנות בעיצוב המוצלח של הדגם כך שהעדכון החיצוני מסתכם בנגיעות קלות בגריל הקדמי, במסגרת פנסי הערפל, בתאורת ה-LED של הפנסים מאחור, בתוספת של אנטנת "זנב כריש" על הגג ובגימור שחור מבריק לחישוקי הגלגלים. בנוסף לכך, מאזדה מוסיפה למבחר הצבעים של הדגם שני צבעים חדשים ואופציה לתאורת LED ראשית אדפטיבית.

כמו במקרה של ה-CX-5 החדש, את עיקר השינוי בדגם אנחנו מוצאים בתא הנוסעים, בו מאזדה עיצבה מחדש את הדשברוד והקונסולה בין המושבים וכן שדרגה משמעותית את הגימור ואיכות החומרים. מערכת המולטימדיה הוחלפה במערכת MZD CONNET עם מסך "7 המוכרת ממאזדה 3, בלם היד המכני הוחלף בבלם יד חשמלי ומאזדה הוסיפה וילון אחורי חשמלי וחימום למושבים מאחור.

מאזדה 6 החדשה 2015 תא הנוסעים

בצד המכני, מאזדה עדכנה ושדרגה את המתלים כולל כיול מחדש ושיפרה את בידוד הרעשים בדגם כך שלפי החברה, תא הנוסעים שקט יותר מהדגם הנוכחי  ב-10% על כבישים משובשים וב-25% על הכביש המהיר. לתיבה האוטו' נוסף בורר מצבי נהיגה כולל מצב ספורט לקבלת תגובות זריזות יותר וגרסאות הדיזל של הדגם מוצעת גם עם הנעה כפולה AWD.

היצע המנועים בדגם לשוק האירופאי לא השתנה והוא כולל כבעבר מנוע 2.0 ליטר בשני הספקים של 145 או 165 כ"ס; מנוע 2.5 ליטר בהספק מרבי של 192 כ"ס; מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר בשני הספקים של 150 או 175 כ"ס. כמו בדגם הנוכחי המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו', צריכת הדלק בדגם לא השתנתה. ההספקים בגרסה הישראלית מעט שונים מאלו של הגרסה האירופאית.

מאזדה מוסיפה לדגם אבזור בטיחות מתקדם, כסטנדרט או כאופציה, כחלק ממערכת i-ACATICSENSE ומבין המערכות השונות ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על עצמים באזורים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת ניטור עייפות הנהג ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.