סדרה 3 גראן טוריסמו זוכה למתיחת פנים עם עדכון קל לעיצוב החיצוני, תא נוסעים איכותי יותר מערכת מולטימדיה עדכנית ומבחר עדכני של מנועי בנזין ודיזל.

2016 ב.מ.וו סדרה 3 GT החדשה - מתיחת פנים
סדרה 3 גראן טוריסמו זוכה למתיחת פנים.

כשנה לאחר שהחלה בהצגת הדגמים המחודשים של משפחת סדרה 3, ב.מ.וו חושפת את מתיחת הפנים לבת המרווחת והגדולה יותר של סדרה 3 אך גם זו המצליחה והנמכרת פחות במשפחה – סדרה 3 גראן טוריסמו או בקיצור, סדרה 3 GT.

 

כמו בסדרה 3 סדאן או טורינג השינויים הוויזואליים קלים בלבד וכוללים עדכון קל לפנסי הראשיים, המוצעים כסטנדרט עם טכנולוגיית LED, עדכון קל נעשה גם לפנים מאחור ולפגוש הקדמי והאחורי – ליטוש קל להופעת הדגם. עם מתיחת הפנים לדגם נוספו לבחירת הרוכשים צבע כחול  Estoril בדגם ה- M ספורט ושני צבעים מטאליים חדשים לכל הדגמים, יחד עם 3 עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

בתא הנוסעים עיקר השוניים נוגעים לתחום איכות החומרים והגימור, עיטורי כרום נוספו מסביב לחלק מהפקדים, נוספו אפשרויות חדשות לריפודי העור של המושבים יחד עם אופציות חדשות לגימור בתא הנוסעים שהוא מוקפד ואיכותי יותר כעת. בנוסף לכך, מערכת המולטימדיה עודכנה לדור העדכני ביותר עם הממשק החדש וכן הותקן מסך חדש עבור מערכת בקרת האקלים.

 

סדרה 3 GT תא הנוסעים החדש
גימור איכותי ומוקפד יותר יחד עם מערכת מולטימדיה מעודכנת.

למי שזקוק לתזכורת, סדרה 3 GT היא לא רק גרסת מרכב חמש דלתות לסדרה 3 סדאן אלא כשמה, היא מכונית שנועדה לנסיעות ארוכות עם מרווח משופר לנוסעים מאחור, בסיס גלגלים של 2,920 מ"מ לעומת 2,810 בסדאן, ועם תא מטען גדול נוח יותר להטענה בנפח של 520-1600 ליטר.

 

היצע המנועים בסדרה 3 GT עודכן, כמו בכל דגמי סדרה 3, ובאירופה היצע זה כולל מבחר של שלושה מנועי בנזין וחמישה מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 2.0 ליטר B48 החדש בהספק של 184 כ"ס בדגם 320i GT או הספק של 252 כ"ס בדגם 330i GT ודגם הבנזין הבכיר 340i GT מצויד במנוע 3.0 שישה צילינדרים B58 החדש עם 326 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס לעומת מנוע N55 של הדגם היוצא.

 

בגזרת מנועי הדיזל, נוסף להיצע מנוע B47 החדש, 2.0 ליטר טורבו דיזל, בהספק של 224 כ"ס המצטרף להיצע המוכר הכולל מנועים בהספקים של 150-313 כ"ס. למעט דגם הדיזל הבסיסי (318d) כל הדגמים מוצעים כאופציה עם הנעה כפולה xDrive, סטנדרט בדגם הדיזל הבכיר 335d.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.