ביואיק לה קרוס החדשה לשנת 2016 היא המכונית המסמלת את הדף החדש והנקי שהמותג פתח.

2016 ביואיק לה קרוס החדשה
2016 ביואיק לה קרוס החדשה.

ביואיק מנצלת את תערוכת לוס אנג'לס לחשיפתה של ביואיק לה קרוס 2016 החדשה, ספינת הדגל העדכנית של ביואיק שהיא הסנונית הראשונה לדרך החדשה של מותג הפרימיום של ג'נרל מוטורס.

 

עיצובה של ה-לה קרוס החדשה מודרני למראה והוא נושא סממני עיצוב רבים שהושאלו מאופל, אותם פגשנו באסטרה החדשה ונפגוש באינסיגניה החדשה שתוצג במהלך 2016. תא הנוסעים מינימליסטי בעיצובו והסידור החדש והנקי של הקונסולה המרכזית הוא שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא שסבל מריבוי של כפתורים ומהנדסת אנוש לקויה.

 

כיאה לדגם פרימיום, תא הנוסעים שופע עור ועץ כמיטב המסורת של המותג ומסך ה-"8 חסר המסגרת של מערכת המולטימדיה מעניק טאצ' מודרני ונאה לתא הנוסעים.

 

ביואיק לקרוס 2016 מבוססת על פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר, שתשרת בשנה הבאה גם את האינסיגניה החדשה של אופל. הפלטפרומה החדשה העושה שימוש נרחב בפלדת HSS אפשרה לדגם להשיל כ-136 ק"ג ממשקלו לעומת הדגם היוצא.

 

ביואיק לה קרוס החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים מינימליסטי עם שפע של עור וגימור דמוי עץ כמיטב המסורת של המותג.

 

ביואיק ציידה את ה-לה קרוס החדשה במנוע 3.6 ליטר V6  עדכני המצוידת בטכנולוגיית ניתוק צילינדרים, הזרקת דלק ישירה ומערכת עצור/סע. המנוע מייצר הספק מרבי של 305 כ"ס ומומנט מרבי של 37.0 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה המניעה את הגלגלים הקדמיים, הנעה כפולה מוצעת בדגם כאופציה.

 

למי שזקוק לתזכורת, מותג ביואיק כבר לא משווק בישראל כך שביואיק לה קרוס החדשה לא תגיע כאן, לפחות לא בייבוא סדיר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.