מרצדס A קלאס מתחדשת במתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, מנועים משודרגים ומערכת בולמים אדפטיבית לשיפור נוחות הנסיעה.

2016 מרצדס A קלאס החדשה - מתיחת פנים
מרצדס A קלאס מתחדשת עם עיצוב מעודכן, מערכת הנעה משודרגת ונוחות נסיעה משופרת.

כשלוש שנים לאחר שהוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה 2012, מרצדס מעניקה ל-A קלאס הקומפקטית מתיחת פנים לדגמי 2015/2016 הכוללת גם את גרסת הביצועים של הדגם, A45 AMG, שזכתה לתוספת סוסים עם הספק מרבי שעלה ל-381 כ"ס. 

 

חיצונית, מרצדס עדכנה את חזית הדגם בפגוש קדמי חדש הכולל כעת כסטנדרט את גריל ה"יהלומים" המוכר של מרצדס והפנסים הראשיים, מוצעים כעת כאופציה עם תאורה ראשית אדפטיבית בטכנולוגיית LED (סטנדרט ב-AMG). מעצבי מרצדס עדכנו במעט את עיצוב הפנים מאחור, בתחתית הפגוש הותקנו יציאות מפלט בולטות יותר ונוסף מבחר חדש של עיצובים שונים לחישוקי הגלגלים.  

 

בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה חדש ולוח מחוונים מעודכן יחד עם מערכת מולטימדיה מעודכנת הכוללת מסך מרכזי גדול יותר (עד "8) התומכת באפל CarPlay עבור מכשירי iphone או במערכת Mirrorlink עבור מכשירים אחרים. עוד נמצא בדגם המחודש מושבים מעודכנים, תאורת אווירה המותקנת גם במשענות המושבים וכן גימור משודרג ואופציות חדשות לשילובי צבעים בתא הנוסעים.

 

2016 מרצדס A קלאס החדשה תא הנוסעים

 

עם מתיחת הפנים, מרצדס מוסיפה דגם בסיס חדש, A160, המצויד במנוע 1.6 ליטר 102 כ"ס המספק בדגם ביצועים של 10.2 שניות 0-100 קמ"ש לצד צריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר (עם תיבת 7G-DCT). הגרסה החסכונית ביותר של הדגם A 180d BlueEFFICIENCY מצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל ומציעה צריכת דלק משולבת של 28.5 ק"מ לליטר.

 

דגם A250 זוכה במנוע משופר עם הספק של 218 כ"ס לעומת 211 כ"ס בעבר. תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הדגם, ה- 7G-DCT, שופרה והיא כוללת כעת מערכת בקרת יציאה מהמקום המאפשרת לקזז כמה עשיריות שנייה בנתון התאוצה 0-100 קמ"ש.  נתונים טכניים על כל הגרסאות ניתן למצוא בגלריה בתחתית הידיעה.

 

בכדי לשפר את נוחות הנסיעה הבינונית של הדגם, מרצדס עדכנה את כיול המתלים והוסיפה ל-A קלאס המחודשת מערכת בולמים אדפטיבית (סטנדרט בחלק מהגרסאות) המשולבת בבורר מצבי נהיגה (DYNAMIC SELECT) הכולל 4 מצבים – כולל מצב אפיון אישי - המשנים את אופי פעולת המנוע, תיבת ההילוכים, ההיגוי, הבולמים ומערכת בקרת האקלים. בנוסף לכך מרצדס שיפרה גם את בידוד הרעשים בדגם.

 

עם מתיחת הפנים לדגם, מרצדס מוסיפה להיצע "גרסת מוטור-ספורט" המעוצבת בהשראת קבוצת ה-F1 של מרצדס ומתאפיינת בגוון הירוק של הקבוצה. גרסה זו תוצע כאופציה החל מה-A200 ומעלה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.