דאצ'יה סנדרו ולוגאן זוכות למתיחת פנים בדגמי 2017, כולל מנוע 1.0 ליטר 75 כ"ס חדש.

2017 דאצ'יה לוגאן החדשה
מתיחת פנים משפחתית לדגמי הסנדרו והלוגאן.

דאצ'יה חושפת בפריז את דגמי 2017 המחודשים של משפחת הסנדרו הכוללות את הסנדרו סטפווי ואת המשפחתית הקומפקטית לוגאן ולוגאן MCV, שני הדגמים האחרונים הושקו רק לאחרונה בישראל.

 

השינוי הוויזואלי המשמעותי בכל הדגמים הוא עיצוב חדש לפנסי החזית הכוללים כעת תאורת LED ליום ופגוש קדמי חדש עם עיצוב מעודכן לגריל. הסנדרו סטפווי, זוכה לעוד כמה תוספות קטנות המעניקות לדגם את מראה הקרוסאובר. מאחור אנחנו מוצאים עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים.

 

בתא הנוסעים לא השתנה הרבה, הנהג ימצא עצמו מול גלגל הגה חדש לחלוטין ונאה יותר למראה, המושבים זכו לריפודים חדשים והגימור בקונסולה המרכזית, סביב פתחי המיזוג ובדלתות שודרג קלות.

 

2017 דאצ'יה סנדרו סטפווי החדשה
עיצוב חדש גם לפנים מאחור (סנדרו סטפווי 2017).

בתחום ההנעה, הסנדרו זוכה במנוע חדש, SCe 75, מנוע שלושה צילינדרים אטמוספרי בנפח של 1.0 ליטר ובהספק של 75 כ"ס. מדובר במנוע חדש של רנו, מנוע זה יחליף את מנוע ה-1.2 ליטר 75 כ"ס הוותיק מאוד של הדגם. מנוע ה-1.0 ליטר החדש ישרת בקרוב גם את המיקרה החדשה של ניסאן.

 

מנוע ה-0.9 ליטר טורבו 90 כ"ס של הדגם (מוצע בישראל רק בגרסת הסטפווי), ימשיך לשרת את הדגם יחד עם מנוע ה-1.5 ליטר דיזל המוצע בהספקים של 75 או 90 כ"ס. למעט מנוע הבסיס החדש, כל המנועים מוצעים כאופציה עם תיבת הילוכים רובוטית Easy-R.

 

דאצ'יה סנדרו 2017:

 

דאצ'יה לוגאן 2017:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.