מאזדה 6 זוכה בדגמי 2017 למספר שדרוגים, כולל מערכת ניהוג וקטורי ייחודית, בידוד רעשים משופר ומספר שדרוגים נוספים בתא הנוסעים ובתחום הבטיחות האקטיבית.

2017 מאזדה 6 - שקטה ומהנה יותר
2017 מאזדה 6 - שקטה ומהנה יותר לנהיגה.

מאזדה תחל בסתיו הקרוב בשיווקה באירופה של מאזדה 6 אשר זכתה בדגמי 2017 למספר שדרוגים: קבלתה של מערכת G-Vectoring שהוצגה לאחרונה עם מאזדה 3 החדשה (מתיחת פנים), בידוד רעשים משופר וכן מספר שדרוגים נוספים בתא הנוסעים.

 

השדרוג המשמעותי ביותר הוא קבלתה של מערכת הניהוג הווקטורית הייחודית של מאזדה, G-Vectoring, המערכת הראשונה בעולם העושה שימוש בניהול מומנט המנוע (שינויים קטנים רגעיים) בהתאם לזווית גלגל ההגה בכדי להשפיע על התנהגות ונוחות הרכב. באמצעות שינויים קטנים במומנט נוצרת העברת משקל על הגלגלים הקדמיים (יותר אחיזה) דבר המשפיע על הניהוג של הרכב ומפחית את תיקוני ההיגוי הנדרשים במעבר על שיבושים קלים - דבר התורם גם לנוחות נסיעה משופרת. רוב החברות כיום עושות את הפעולה הזו באמצעות דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני המפעיל את הבלמים בהתאם למצב האחיזה של הגלגלים המניעים. לפי מאזדה, טכנולוגיית SKY-ACTIVE שבמנועים שלה היא זו המאפשרת זמן תגובה מהיר מספיק, דבר שלא היה אפשרי במנועים הקודמים של החברה.

 

רוכשי מאזדה 6 מדגמי 2017 יזכו לחוויית נסיעה שקטנה יותר, זאת בזכות אטימה טובה יותר בדלתות, חיבור מדויק יותר בין המשטחים ותוספת של חומרי בידוד ברצפת הרכב, בקונסולה האחורית, בתקרה ובדלתות.

 

2017 מאזדה 6
בידוד רעשים משופר, גלגל הגה חדש, תצוגה עילית משופרת ומערכות בטיחות מתקדמות יותר.

בנוסף לכך מאזדה ביצעה מספר שדרוגים בתא הנוסעים של הדגם אותה היא הציגה לאחרונה עם ה-3 המחודשת: גלגל הגה חדש, תצוגה עילית עם תצוגה חדה יותר וצבעונית, מחשב דרך משופר בלוח המחוונים עם מסך "4.6 צבעוני. רוכשי הדגם יוכלו לבחור כעת גם בצבע חיצוני חדש – אפור מכני.

 

כמו ב-3 המחודשת, גם דגמי 2017 של מאזדה 6 זוכים למערכת בטיחות מתקדמת i-ACTIVSENSE עם יכולות גבוהות יותר. זו כוללת זיהוי תמרורים משופר המציג ומתריעה גם על תמרורי אין-כניסה ומגבלת מהירות ומערכת הבלימה האוטונומית (SCBS) מבוססת כעת על מצלמה (במקום חיישן לייזר פשוט) ופועלת בטווח רחב יותר של מהירויות.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.