שברולט אקווינוקס החדש מודרני ואיכותי משמעותית מהדגם היוצא, ישווק לראשונה גם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל אליו יצטרפו שני מנועי טורבו בנזין מודרניים בהספקים של 170-252 כ"ס.

2017 שברולט אקווינוקס החדש
שברולט אקווינוקס החדש.

שברולט אקווינוקס אמנם הושק בישראל רק בחודש פברואר האחרון, אך מדובר בדגם שראשיתו עוד בשנת 2009. אמש, שברולט חשפה את הקווינוקס 2017 החדש, הדור השלישי לרכב הפנאי הבינוני של החברה המתחרה בדגמים כגון הונדה C-RV ואחד הדגמים הנמכרים ביותר של שברולט בארה"ב.

 

האקווינוקס 2017 תוכנן מחדש לחלוטין והוא מבוסס על פלטפורמת דלתא החדשה של ג'נרל מוטורס, אותה פגשנו גם בקרוז החדשה. באמצעות הפלטפורמה החדשה, ושיפורים נוספים, האקווינוקס החדש השיל ממשקלו כ-180 ק"ג משמעותיים לעומת הדגם היוצא. העיצוב החיצוני החדש הוא אבולוציה לעיצוב הדגם היוצא שנעשה בהשראת שפת העיצוב העדכנית של שברולט.

 

בעוד העיצוב החיצוני הוא רק אבולוציה לעיצוב הדגם היוצא, בתא הנוסעים כבר מדובר ברבולוציה עבור הדגם ומתא נוסעים פשוט שהרגיש ארכאי ולא איכותי כבר לפני שנים אחדות, תא הנוסעים של האקווינוקס החדש איכותי משמעותית, מוקפד ומודרני למראה ועוצב בהשראת תא הנוסעים של המאליבו החדשה.

 

2017 שברולט אקווינוקס החדש - תא הנוסעים
תא נוסעים חדש, איכותי ומודרני למראה בהשראת המאליבו החדשה.

את האקווינוקס ישרתו שלושה מנועי טורבו חדשים, כולל מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל המוצע לראשונה בדגם או בסגמנט בכלל. למנוע הדיזל הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ והוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ולהנעה קדמית בלבד.

 

אל מנוע הדיזל מצטרפים שני מנועי בנזין: 1.5 טורבו עם 170 כ"ס ו-28.0 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והמנוע הבכיר בדגם הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ"ס ומומנט מרבי של 36.0 קג"מ. המנוע הבכיר משודך לתיבת התשעה הילוכים אוטו' החדשה של של שברולט ולהנעה כפולה כסטנדרט. המנועים החדשים מחליפים את מנוע ה-2.4 ליטר, 3.0 ליטר ו-3.6 ליטר של הדגם היוצא.

 

בתחום הבטיחות, שברולט מציידת את האקווינוקס החדש במגוון של מערכות בטיחות מתקדמות. לרשות ההורים עם ילדים בעלי רישיון נהיגה, שברולט מאפשרת להגביל את המהירות המרבית או את עוצמת השמע המרבית וכן לצפות בנתוני נהיגה שונים "בכדי לעודד נהיגה בטוחה יותר".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.