DS N4 2025
DS N4 - מחליפה ל-DS4.
DS N4 2025
DS N4 - מחליפה ל-DS4.

עם שם חדש, בלי דיזל ועם הנעה חשמלית, DS N4 שנחשפת היום (ד') לראשונה היא מתיחת פנים מקיפה ל- DS4 כאשר שינוי השם נועד להמשיך את מה שהחל לאחרונה עם DS N8 כדגם שפותח עידן חדש עבור המותג. 

 

טוסון באנר טוסון באנר

הגרסה החשמלית של הדגם, DS N4 E-TENSE, מצוידת בסוללה בקיבולת של 58.3kWh יחד עם מנוע חשמלי קדמי בהספק של 213 כ"ס ומומנט מרבי של 35 קג"מ, שילוב המאפשר לדגם טווח נסיעה של 450 ק"מ - בשלב זה DS לא מציינת את נתוני הביצועים. הטעינה די סטנדרטית עם מטען פנימי 11kW וטעינה מהירה בהספק של עד 120kW המאפשרת טעינה של 20% עד 80% בזמן של כ-30 דקות. 

 

2025 DS N4
DS N4 החדשה.

לצד יחידת ההנעה החשמלית DS N4 תשווק עם עוד שתי יחידות הנעה: DS N4 פלאג-אין עם יחידת הנעה שעדיין מבוססת על מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס ומנוע חשמלי 125 כ"ס. למערכת הזו הספק משולב של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.1 שניות, שיפור של 0.3 שניות לעומת הדגם היוצא. 

 

מה שכן חדש במערכת הזו, ומאפשר לשפר את נתון התאוצה והנצילות הכוללת, זו תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים חדשה eDCT7 ייעודית להנעה היברידית במקום תיבת 8 הילוכים אוטומטית במערכת היוצא. לצד זה יש גם סוללה חדשה בקיבולת גדולה יותר, 14.6kWh במקום 11.2kWh, כך שטווח הנסיעה התארך ל-81 ק"מ לעומת כ-59 ק"מ בדגם היוצא. 

 

2025 DS N4
DS N4.

לצד זה הדגם זכה לקבל גם את יחידת ההנעה ההיברידית 48V של קבוצת סטלנטיס עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת eDCT6 בה משולב המנוע החשמלי. למערכת הזו הספק משולב של 145 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 23.4 קג"מ. מנוע הדיזל, מנוע ה-1.6 טורבו בנזין ו-1.2 טורבו בנזין הרגילים ירדו מההיצע. 

 

בצד הויזואלי, הפנסים הראשיים נותרו ללא שינוי אך הפגוש הקדמי וחתימת התאורה עוצבו מחדש  כדי ליישר קו עם שפת העיצוב החדשה של DS שהוצגה עם ה- N8. שינויים קלים נמצא גם בפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון הויזואלי לדגם. חלל תא הנוסעים לא השתנה למעט לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 במקום "7 בדגם היוצא, נמצא גם שילובי צבעים חדשים ותפירה שונה לדיפוני הדלתות והמושבים. 

 

2025 DS N4 תא הנוסעים
DS N4.

 המידות נותרו ללא שינוי של ממש עם אורך של 4.40 מטר, רוחב של 1.83 מטר, גובה של 1.47 מטר ובסיס גלגלים של 2.67 מטר. הגרסה החשמלית הונמכה ב-10 מ"מ לטובת הפחתה קלה של מקדם הגרר. נפח תא המטען בדגם עומד על 430 ליטר בגרסת הבנזין, 360 ליטר בגרסת הפלאג-אין ו-390 ליטר בגרסה החשמלית. חלק מהסיבה לכך זו העבודה שהדגם עדיין מבוסס על פלטפורמת EMP2 ולא על פלטפורמת STLA שפותחה כדי לשאת ביעילות מגוון טכנולוגיות הנעה. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
טוסון באנר טוסון באנר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.