אודי מציגה קונספט לרכב פנאי ספורטיבי על בסיס האודי TT, כקדימון לקרוסאובר קופה עתידי של החברה.

אודי TT Q קונספט
אודי TT Q קונספט

כמו המתחרות שלה, גם אודי רוצה (ומתכננת) קרוסאובר קופה ובתערוכת בייג'ין האחרונה, אודי הציגה קדימון לדגם עתידי כזה באמצעות הקונספט TT Offroad. חד עם הקונספט אודי אולרוד שוטינג-ברייק שהוצג מוקדם יותר השנה בתערוכת דטרויט האחרונה, אודי מצהירה למעשה על כוונתה של אודי להרחיב את משפחת דגמי ה-TT, כאשר ההילה הספורטיבית של הדגם תשמש את אודי עבור קו הקרוסאוברים הספורטיביים של אודי.

 

לדגם הקונספט מידות הדומות לאלו של ה-Q3 עם אורך של 4.39 מטר, רוחב של 1.83 מטר ובסיס גלגלים של 2.63 מטר. מידות הגובה נמוכה משמעותית ועומדת על 1.53 מטר, 80 מ"מ פחות מזו של ה-Q3. אם אלו יהיו המידות של גרסת הייצור, מדובר ברכב קטן משמעותית מה-X4 החדש של ב.מ.וו, מי שאמור להיות המתחרה העיקרי של הדגם.

 

כמו רוב דגמי הקונספט האחרונים של אודי, גם את ה-TT Q משרתת מערכת הנעה היברידית נטענת - e-Tron. המערכת משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו TFSI בהספק של 292 כ"ס לבין שני מנועים חשמליים היוצרים הספק כולל של 402 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ. המנוע חשמלי הקדמי בהספק של 40 כ"ס וממנט של 22.7 קג"מ, צמוד לתיבת ההילוכים ואילו זה האחורי המאפשר הנעה כפולה, מייצר הספק מרבי של 114 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ.

 

מערכת ההנעה הקדמית, משודכת לתיבת שישה הילוכים es-tronic כפולת מצמדים. לפי אודי, נסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד לטווח של 50 ק"מ וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 56.9 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הנמוכה לא באה על חשבון הביצועים בקו ישר, אלו עומדים על 5.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.