דנאי זכה בתאור על השקתה המוצלחת של הקורולה החדשה - המכונית הנמכרת בישראל בשלושת החודשים האחרונים.

רן דנאי מנכ'ל יוניון מוטורס צילום-אלי דסה

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס- יבואנית טויוטה בישראל, לאיש השיווק של חודש נובמבר בזכות מהלכי מכירת טויוטה קורולה החדשה בישראל. הפעם האחרונה בה זכה בתואר מנהל מענף הרכב, הייתה לפני למעלה משנתיים.

 

מהלך השיווק של הקורולה החדשה לא החל עם הגעתו של הדגם לארץ בלבד. דנאי הוביל את התהליך השיווקי של טויוטה קורולה החדשה כבר החל משלב המעורבות בתכנון הדגם החדש והתאמתו לצרכי הקהל הישראלי ועד למהלכי השיווק והמכירות בחודשים האחרונים.

 

הקורולה החדשה, ששיווקה החל בישראל רק בחודש אוגוסט 2013, הפכה בתקופת זמן זו למכונית הנמכרת בישראל עם מסירות של 4,377 יחידות מהדגם. המספר מרשים יותר כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה: מתוך 11,983 רכבים שנמסרו בשלושת החודשים האחורנים מסגמנט המשפחתיות סדאן, לקורולה החדשה נתח שוק של 36.5%. למרות שסגמנט המשפחתיות, והמשפחיות סדאן בפרט, נשלט ברובו ע"י חברות הליסינג, בחודש אוקטובר האחרון נתח השוק של הליסינג היה רק כשליש מסך המכירות של הקורולה החדשה, מה שמצביע על חוזקו של המותג והדגם בקרב הלקוחות הפרטיים.

 

נימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי: ההצלחה יוצאת הדופן של הקורולה החדשה, היא תולדה של מהלך שיווקי אשר בנה רן דנאי לאורך כשנתיים וחצי. מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, בנתה את היסודות להצלחה. העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג, כל אלו חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה, ולשבירת שיאי המכירות בישראל ".

 

דנאי מסר כי: "בחירת איגוד השיווק הינה הכרה בהצלחת פעילות ההשקה של הקורולה החדשה בישראל, על כל האתגרים הכרוכים במהלך ארוך טווח שכזה. זוהי גם הבעת אמון נוספת שנותן הקהל הישראלי במותג טויוטה ובאופן ספציפי בקורולה.

רן דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס יבואנית טויוטה מזה 3 שנים. הוא עובד בחברה כבר 8 שנים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.