קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס.
קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס.

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קיה נירו פלוס, גרסה מעודכנת של קיה נירו היוצא .שהוצגה בשוק הקוריאני כדגם המיועד לשירותי נסיעה כמו מוניות ועוד. להזכירכם, קיה נירו הרגיל כבר לא משווק בישראל ואת הנירו החדש שהוצג השנה נקבל רק בשנה הבאה בגרסה היברידית, היברידית פלאג-אין וחשמלית EV

 

קיה נירו פלוס הוא כאמור גרסה חדשה לנירו היוצא המיועדת לשירותי נסיעה ומסיבה זו הדגם זכה לשינוי אחד משמעותי לעומת הדגם היוצא, תוספת של 85 מ"מ לגובה המאפשרת כניסה נוחה וזקופה יותר למושב האחורי, מי שבעיקר יאהב את זה אלו הורים לילדים במושבי בטיחות שכן נוח יותר להושיב כך את הילדים. לא רק הורים יאהבו את זה אלא גם כל מי שקצת מתקשה ביציאה מהרכב שכן כעת יש גם במושב האחורי מוטות אחיזה על קורות B. שינוי נוסף שבוצע הוא הזזה קלה לאחור של המושב האחורי בכדי להגדיל את המרווח לרגליים.

 

קיה נירו פלוס
הגבהת תקרה של 8.5 סנטימטר.

בסיס הגלגלים נותר על 2.70 מטר וכך גם הרוחב על 1.80 מטר. נפח תא המטען הצטמצם במעט בדגם ההיברידי (34 ליטר) ובדגם החשמלי (54 ליטר) אך דווקא גדל בדגם הפלגאין ב-43 ליטר. 

 

קיה נירו פלוס ישווק עם אותן יחידות הנעה המוכרות לנו מהדגם היוצא: 1.6 ליטר היברידי 141 כ"ס ו-27 קג"מ עם צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר, 1.6 ליטר היברידי פלאג-אין עם  141 כ"ס ו-27 קג"מ אך עם מנוע חשמלי חזק יותר וטווח נסיעה חשמלי של 49 ק"מ וגרסה חשמלית זהה לזו היוצאת עם 204 כ"ס ו-40.3 קג"מ וטווח נסיעה של 427 ק"מ. 

 

קיה נירו פלוס
תקרה גבוהה ומרווח משופר במושב האחורי.

בשל תוספת הגובה המהירות המרבית נמוכה יותר מזו של הדגם היוצא וגם צריכת הדלק בדגם ההיברידי נפגעה, 18.9 ק"מ לליטר לעומת 20.4 ק"מ בדגם היוצא, בדגם הפלאג-אין המהירות המרבית ירדה ל-154 קמ"ש לעומת 172 קמ"ש בדגם היוצא ובדגם החשמלי טווח הנסיעה התקצר ב-28 ק"מ. 

 

את הנירו פלוס ההיברידי תוכלו לרכוש ברמת גימור חדשה GX שמוסיפה על רמת הגימור אורבן של הדגם היוצא חישוקי "17 במקום "16, ניטור שטח מת, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, פתחי מיזוג למושב האחורי, ריפודי עור משולב, מולטימדיה "10.25 חדשה עם חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו במקום "8 בדגם היוצא. בנוסף נמצא חיישני תאורה וגשם, מפתח חכם, בלם יש חשמלי, שקעי USB, ניווט WAZE ועוד. 

 

קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס EV.

את הנירו פלוס פלאג-אין תוכלו לרכוש בשתי רמות גימור, LX הבסיסית או EX המאובזרת יותר. גם דגם זה זכה למערכת המולטימדיה "10.25 החדשה אך ללא כיוון למושבים הקדמיים ובדגם LX גם ללא חיישן אורות וחיישני חנייה אחוריים. 

 

הנירו פלוס EV החשמלי גם קיבלת את מערכת המולטימדיה המשודרגת אך הוא מאובזר פחות מהדגם היוצא ומחסיר ניטור שטח מת, לוח מחוונים דיגיטלי, כיוון חשמלי למושבים, יש ריפודי בד רגילים ולא עור משולב, אין חיישני חנייה קדמיים וגם לא ניטור שטח מת. 2022 קיה נירו פלוס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס EV.

2022 קיה נירו פלוס מחירון:

נירו פלוס היברידי GX - מחיר 162,900 ₪

נירו פלוס פלאג-אין LX - מחיר 172,900 ₪

נירו פלוס פלאג-אין EX - מחיר 172,990 ₪

נירו פלוס EV חשמלי - מחיר 189,900 ₪

 

כפי שאתם יכולים לראות, מדובר בהתייקרות משמעותית מאוד לעומת הדגם היוצא, 11,000 שקל בדגם ההיברידי (המאובזר יותר), כ-15,000 שקל בדגם הפלאג-אין ו-5,000 שקל בדגם החשמלי. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 22

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.