יונדאי חושפת בשוק ההודי את דגמי 2026 של יונדאי וניו, דור שני לקרוסאובר העירוני של יונדאי שהפך לאחד הדגמים המצליחים של המותג, במיוחד במזרח ומרכז אסיה. לפני הכל, הגרסה לשוק ההודי, כמו הדגם הנוכחי, כנראה קצת שונה ויזואלית מזו שנפגוש בהמשך בשוק האמריקאי (זו הגרסה המשווקת כאן) אך בכל הקשור לתא הנוסעים אלו דגמים זהים כך שגם בזה נתמקד.
ליונדאי וניו החדש אורך של 4.0 מטר, 1.80 מטר רוחב, 1.66 מטר גובה ובסיס גלגלגים של 2.52 מטר, כך שבסך הכל הוא נותר דומה למדי לדגם הנוכחי עם שינוי קל לפה או לשם.
חלל תא הנוסעים של הוניו החדש עדיין מבוסס על חומרים על הצד הפשוט יחסית אך האופציה לשילובי צבעים במקום שחור אנמי משדרגים את האווירה, כך גם העיצוב המודרני והמוקפד שתוכנן כך גם כדי למקסם את תחושת המרחב של הנוסעים.
הוניו החדש זכה לשדרוג טכנולוגי מקיף כך שלמרות שמדובר באחד הדגמים הזולים ביותר של יונדאי הוא עדיין מצויד בכל הטכנולוגיה העדכנית של יונדאי. מול הנהג נפרש מערך תצוגה פנורמי המשלב שני מסכים בגודל של "12.3 האחד עבור לוח המחוונים הדיגיטלי ומערכת המולטימדיה המתקדמת. מתחת לפתחי המיזוג המרכזיים נמצא ממשק חדש לשליטה על בקרת האקלים וקיצורים עבור מערכת המולטימדיה. בהמשך הקונסולה נמצא משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB ועוד. טוב לגלות שיונדאי לא נכנעת למגמת המינימליזם המוגזם, שרק חוסכת כסף ליצרן, ושומרת על ממשקים עם כפתורים פיזיים - במידה הנכונה.
ברשימת האבזור של הדגם נוכל למצוא בנוסף מושב נהג חשמלי, חלון גג חשמלי, עדכוני OTA, תפעול קולי, מערכת שמע BOSE עם 8 רמקולים, מצלמת 360 מעלות, אוורור למושבים הקדמיים, אפליקציה לשליטה מרחוק, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת ועוד.
בישראל (ובשוק האמריקאי) יונדאי וניו משווק עם מנוע 1.6 ליטר 121 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, בשאר השווקים הדגם תמיד שווק עם יחידות הנעה שונות למדי, החל מ-1.2 ליטר 83 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית, 1.5 ליטר טורבו דיזל 116 כ"ס ועד ל-1.0 ליטר טורבו 120 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים. בשוק האמריקאי עדיין לא מחבבים תיבות DCT, כך שנאלץ להמתין עוד מספר חודשים כדי להכיר את מפרט ההנעה שנפגוש בעתיד כאן בישראל.

