פורד ריינג'ר פלאג-אין הייבריד
פורד ריינג'ר פלאג-אין - טנדר הפלאג-אין הראשון באירופה.
פורד ריינג'ר פלאג-אין הייבריד
פורד ריינג'ר פלאג-אין - טנדר הפלאג-אין הראשון באירופה.

יש טנדרים עם מנועי בנזין ודיזל ענקיים, יש גם כאלו עם מנועי טורבו מתקדמים, יש טנדרים היברידיים ויש גם טנדרים חשמליים פה ושם, אבל עד היום לא היה טנדר היברידי פלאג-אין, עד היום שכן פורד חושפת כעת גרסת פלאג-אין של לפורד ריינג'ר המיועדת במיוחד עבור השוק האירופי. 

 

הריינג'ר פלאג-אין נחשף כעת אך לפי התוכניות של פורד לקוחות ראשונים יקבלו את הדגם רק בתחילת שנת 2025. מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הריינג'ר תשלב את מנוע ה-2.3 ליטר טורבו של החברה, יחד עם מנוע חשמלי וסוללה שתאפשר לדגם טווח חשמלי של כ-45 ק"מ. פורד לא מציינת בשלב זה את הנתונים הטכניים של מערכת ההנעה אך היא מציינת כי זו תהיה הגרסה עם נתון המומנט הגבוה ביותר מכל גרסאות הריינג'ר ואם פורד מתכוונת גם לריינג'ר רפטור, אז מדובר במומנט מרבי של מעל ל-59.4 קג"מ. 

 

פורד ריינג'ר פלאג-אין
פורד ריינג'ר פלאג-אין.

הסיבה להשקת הדגם היא שיותר ויותר אזורים באירופה הופכים לאזורים בהם רשאים לנוע רק רכבים ללא פליטת מזהמים או פליטה נמוכה, זו גם הסיבה שפורד ציידה את הדגם במערכת המעבירה אוטומטית את מערכת ההנעה למצב חשמלי מלא בכניסה לאזורים אלו. 

 

למרות התוספת של הסוללה והמנוע החשמלי, לדגם כושר העמסה של 1 טון וכושר גרירה של 3.5 טון, בדיוק כמו שאר גרסאות הריינג'ר. 

 

פורד ריינג'ר פלאג-אין
עם מערכת Pro Power.

פורד תצייד את הדגם במערכת Pro Power, מערכת חשמל 220V עם שקעים בתא הנוסעים ובארגז המאפשרים לחבר ולהפעיל כלי עבודה חשמליים, מחשב ועוד. במקרה זה מנוע הבנזין יכול לשמש כגנרטור לטעינת הסוללה כך שמי שצריך לעבוד במקום מרוחק ממקור חשמל יכול לוותר על סחיבה של גנרטור. 

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.