יונדאי איוניק 5
יונדאי איוניק 5.
יונדאי איוניק 5
יונדאי איוניק 5.

יונדאי אירופה מודיעה כי החל מהחצית השנייה של 2022 האיוניק 5 תשווק עם סוללה חדשה בקיבלות של 77.4kWh המחליפה את סוללות ה- 72.6kWh של הדגם. בשלב זה יונדאי לא מציינת את טווח הנסיעה של הדגם עם הסוללה החדשה, אך ניתן לצפות לתוספת של 5 עד 6 אחוז לטווח הנסיעה, כלומר טווח נסיעה של כ-510 ק"מ לדגם הנעה אחורית עם חישוקי "19, זאת לעומת 481 ק"מ עם הסוללה הנוכחית.

 

יש לציין כי לא ברור מדוע יונדאי השיקה את הדגם מראש עם סוללת 72.6kWh כאשר קיה EV6 המקבילה המבוססת על אותם המכלולים הושקה עם סוללות 77.4kWh וכך גם ג'נסיס GV60 המבוססת על האיוניק 5. את ג'נסיס GV60 ואת קיה EV6 נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של השנה. 

 

איוניק 5 מראות צד דיגיטליות
מראות צד דיגיטליות.

במקביל ולראשונה באירופה, רוכשי הדגם יוכלו להחליף את מראות הצד והמראה המרכזית למערכת דיגיטלית מלאה, כלומר מצלמות חיצוניות ומסכים במקום מראות הצד הרגילות (DSM) ומראה מרכזית עם מסך ומצלמה אחורית המותקנת על הספוילר.

יונדאי מציינת כי היא הוסיפה תוכנה חדשה לסוללה אשר דואגת לחמם מראש את הסוללה כאשר היעד במערכת הניווט הוא לעמדת טעינה מהירה - חימום הסוללה נדרש במזג אוויר קר במיוחד. בנוסף, החברה מדווחת כי דגמים המצוידים בבולמים אדפטיביים זכו לעדכון לטובת שיפור נוחות הנסיעה והתגובה של הבולמים למעבר על שיבושים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 14

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.