עם זמן של 7 דקות ו-4.957 שניות שיאומי SU7 אולטרה קובעת שיא הקפה חדש של מסלול הנורבורגריג לרכב חשמלי סדרתי תוך שהיא עוקפת את פורשה טייקן GT החדשה שקבעה אשתקד זמן הקפה של 7:07.55 דקות. את המודל S פלייד, עם חבילת המסלול, שיאומי SU7 אולטרה עקפה כבר במעל ל-20 שניות.
שיאומי SU7 אולטרה עקפה לא רק את הטייקן GT הסדרתית אלא גם את מכונית העל החשמלית רימאק נבארה שהחזיקה עד אתה בתואר המכונית החשמלית הסדרתית הכי מהירה על הרינג, עד כמה שאפשר לקרוא למכונית כמו הנבארה מכונית סדרתית. שיאומי SU7 אולטרה רשמה עוד שיא על המסלול כאשר בישורת הארוכה על המסלול הדגם רשם מהירות של 346 קמ"ש, המהירות הגבוהה ביותר שנרשמה על המסלול לרכב סדרתי.

שיאומי לא מציינת אם נעשה משהו מיוחד ברכב שעלה על המסלול אך היא כן מציינת כי הדגם צויד בחבילת המסלול האופציונאלית שבין היתר כוללת צמיגים מותאמים למסלול במקום צמיגי פירלי PZ5 הרגילים של הדגם.
שיאומי SU7 אולטרה מצוידת במערכת הנעה חשמלית המשלבת שני מנועים מאחור ואחד מלפנים בהספק משולב של 1,548 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 180.1 קג"מ. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את ה- SU7 אולטרה מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 1.98 שניות או ל-200 קמ"ש בזמן של 5.86 שניות.
דרך אגב, בשיא המסלול לרכב סדרתי מחזיקה מכונית העל האקזוטית מרצדס AMG ONE שקבעה זמן הקפה של 6:35.186 דקות.