2021 יגואר E-PACE החדש
יגואר E-PACE החדש - שדרוג מקיף לדגם.
2021 יגואר E-PACE החדש
יגואר E-PACE החדש - שדרוג מקיף לדגם.

יגואר ממשיכה בבליץ מרשים של חידוש הדגמים שלה. לאחר F-Type אשתקד, XE, XF ולאחרונה גם ה- F-Pace, כעת הגיע תורו של הקרוסאובר הקומפקטי יגואר E-Pace לזכות במתיחת פנים, זו מקיפה עוד יותר משאר דגמי יגואר שכן מעבר לעיצוב מעודכן, שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים ועוד, יש גם פלטפורמה חדשה המאפשרת להטמיע מנועים חדשים ולראשונה בדגם גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין PHEV בדגם P300e. מחברת המזרח, יבואנית יגואר בישראל, נמסר ע"י את יגואר E פייס החדש נפגוש בישראל במהלך חודש מרץ 2021.

לא נהוג במתיחת פנים להחליף פלטפורמה, אך זה מה שנדרש מיגואר בכדי שגם הקרוסאובר הקטן שלה יוכל להצטייד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין כי כזכור, החל מהשנה הבאה יצרנים המשווקים רכבים באירופה יאלצו לשלם קנס של 95 אירו על כל גרם אחד מיותר של פליטת CO2 מעל הממוצע של 95 גרם/ק"מ (כפול מספר הרכבים כמובן) ודגמי PHEV הם הכלי העיקרי של יצרני הרכב באירופה, לצד דגמים חשמליים מלאים כמובן, לעמוד ביעד השאפתני הזה.

 

2021 יגואר E-PACE החדש
שדרוג מקיף ומרשים לדגם.

לכן, את פלטפורמת D8 שמקורה עוד בפורד, הדגם החליף בפלטפורמת PTA של יגואר/לנד רובר שמעבר לסיבה העיקרית למעבר, הטמעה יעילה של מערכת הנעה PHEV, היא מציעה בנוסף גם שלל שדרוגים עם קשיחות גבוהה יותר, מערך מתלים מתקדם יותר ועוד.

 

2021 יגואר E-PACE החדש
לראשונה גם בדגם פלאג-אין P300e.

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין P300e משלבת מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם מנוע חשמלי אחורי בהספק של 110 כ"ס וסוללות ליתיום-יון בקיבולת של 15kWh. לגרסה זו הספק כולל של 309 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ. את הסוללה שבדגם ניתן לטעון גם באמצעות מטען מהיר 32kW המאפשר טעינה של 0-80 אחוז מקיבול הסוללה בזמן של 30 דקות, טעינה דומה בבית תדרוש המתנה שעה ו-24 דקות.

 

2021 יגואר E-PACE החדש תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים.

לצד דגם P300e זה נמצא מנועי בנזין ודיזל חדשים שכולם נעזרים במערכת מיקרו-היברידית MHEV במתח של 48V:

  • מנוע 1.5 ליטר MHEV טורבו ,שלושה צילינדרים בהספק 160 כ"ס, אוטומט 8 הילוכים, FWD.
  • מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 200 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
  • מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 249 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.
  • מנוע 2.0 ליטר MHEV טורבו ,ארבעה צילינדרים בהספק 300 כ"ס, אוטומט 9 הילוכים, AWD.

נמצא גם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 163 כ"ס עד 204 כ"ס אך זה לא ישווק בישראל בשל חוסר ביקוש. מערכת ההנעה הכפולה שבדגמים חדשה ומשודרגת ומסוג של הנעה כפולה לפי דרישה כך שהיא מסוגלת לנתק את הציר האחורי בכדי לחסוך בצריכת הדלק בזמן שיוט בכביש המהיר, לדוגמה. דגם הבנזין הבכיר P300 מצויד במערכת הנעה כפולה שונה המאפשרת חלוקה של 100% מהמומנט בציר האחורי לאחד הגלגלים.

 

2021 יגואר E-PACE החדש
עדכון קל אך מדויק לעיצוב החיצוני.

כמו יתר דגמי יגואר העדכניים גם בתא הנוסעים של יגואר E פייס נמצא שדרוג טכנולוגי מקיף הכולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר עם מסך מגע "11.4 (במקום "10) הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי וחיבור קבוע לרשת האינטרנט המאפשר עדכונים OTA. נמצא גם את מוט ההילוכים החדש של יגואר (תפעול אלקטרוני כמובן), לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש, משטח טעינה אלחוטי חדש בהספק של עד 15W, מצלמת 360 מעלות, מראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית, גלגל הגה חדש, מערכת סינון אוויר חדשה ומתקדמת יותר ושדרוג כולל לאיכות החומרים והגימור בתא הנוסעים.

 

בצד הויזואלי אנחנו פוגשים יחידות תאורה חדשות עם חתימת תאורת יום חדשה, עיצוב מעודכן לפגוש הקדמי והאחורי ופנסים אחוריים חדשים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.