2021 סיאט איביזה החדשה
סיאט איביזה החדשה.
2021 סיאט איביזה החדשה
סיאט איביזה החדשה.

סיאט חשפה היום (ה') את דגמי 2021 המחודשים של האיביזה אשר זכו למתיחת פנים. מהחוץ לא תזהו כל שינוי אך אם תכנסו לתא הנוסעים תגלו דשבורד חדש ועוד שלל שינויים כגון מולטימדיה חדשה, גלגל הגה חדש ועוד.  סיאט תחל לשווק את האיביזה המחודשת באירופה במהלך הרבעון השלישי של השנה.

 

טוב, אם אתם מתעקשים, אז יש מספר שינויים מינוריים לעיצוב החיצוני של האיביזה 2021, הכיתוב IBIZA על דלת תא המטען השתנה לפונט כתב יד, כמו בכל שאר דגמי סיאט העדכניים, יש גם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, תאורה ראשית LED מוצעת כעת כסטנדרט, יש גם לוגו סיאט בכרום מט במקום כרום בוהק ובדגמי FR השתנה הפונט והצבע של לוגו FR. זהו, כאן מסתכמים השינויים בעיצוב החיצוני של הדגם.  

 

2021 סיאט איביזה החדשה
שינויים קוסמטיים קלים בלבד.

דגמי 2021 של האיביזה זכו לעיצוב חדש לחלוטין לחלקו העליון של הדשבורד, המזכיר במידה מסוימת את עיצוב הדשבורד של הלאון. זה נועד לאפשר לסיאט להתקין את מערכת המולטימדיה MIB3 החדשה שלה המוכרת מהלאון החדשה, המערכת מוצעת עם מסכי מגע בגדלים של "8.25 או "9.2 וכוללת את הממשק הגרפי החדש של סיאט המבוסס על אריחים דינמיים ויש כמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (חיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי). בנוסף נמצא את גלגל ההגה החדש של סיאט וברמות הגימור הגבוהות נוסף גם לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם הגרפיקה המעודכנת של סיאט.

 

2021 סיאט איביזה החדשה תא הנוסעים
עיצוב חדש לחלוטין לדשבורד (עליונה) ושדרוג איכות החומרים.

לא רק העיצוב השתנה אלא גם איכות החומרים שכן חלקו העליון והחדש של הדשבורד עשוי מחומרים רכבים למגע במקום קשיחים בדגם היוצא והמסגרת של פתחי המיזוג החדשים משובצת בנורות LED קטנות המייצרות תאורה אווירה ייחודית בלילה.

גם מפרט הבטיחות בדגם זכה למגוון שדרוגים, כגון תוספת של מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית Travel Assist השולטת על ההיגוי, בלימה ותאוצה בטווח מהירויות של 0 עד 210 קמ"ש, כל זה לצד בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת בצידי הרכב, אור גבוה אוטומטי, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ועוד.

 

2021 סיאט איביזה החדשה
תאורת LED כסטנדרט לכל רמות הגימור.

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינו כך שהדגם ממשיך עם המנועים המוכרים לנו: 1.0TSI עם 95 כ"ס ו-17.8 קג"מ בשידוך לתיבת 5 הילוכים ידנית או בגרסת 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ בשידוך לתבית 7 הילוכים DSG או 6 הילוכים ידנית. הגרסה הבכירה מצוידת במנוע 1.5TSI עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DSG.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 18

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.