2021 פיג'ו 3008 החדש
2021 פיג'ו 3008 החדש.
2021 פיג'ו 3008 החדש
2021 פיג'ו 3008 החדש.

פיג'ו חושפת את דגמי 2021 החדשים של פיג'ו 3008 לאחר שהעניקה להם מתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים, כולל מערכת מולטימדיה חדשה, ועדכון מקיף למערכות הבטיחות המתקדמות שבדגם. בשלב זה פיג'ו חושפת רק את ה-3008 המחודש, אך את כל השינויים שבדגם נמצא כבר בקרוב גם ב-5008 המחודש. את פיג'ו 3008 החדש נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2021.

 

פיג'ו 3008 המחודש מיישר קו עם שפת העיצוב העדנית של פיג'ו אותה פגשנו בדגמי ה-2008/208 החדשים, במיוחד באלמנט תאורת היום האנכית דומיית ניבי אריה, המשמשת בדגם גם כפנס איתות קדמי, ובעיצוב הגריל הקדמי עם סבכת פסי הכרום שכאן היא חסרת מסגרת ונמשכת באפקט גרפי אל תוך הפגוש. העיצוב החדש של הפגוש הקדמי מתחבר על פנסים ראשיים חדשים המצוידים מעתה בתאורת LED כסטנדרט. גם הפנסים מאחור זכו לעדכון עם גרפיקה חדשה לתאורה (LED) היוצרת אפקט 3D. שני גוונים של צבע כחול נוספו למבחר הצבעים של הדגם.

 

2021 פיג'ו 3008 GT החדש
חבילת עיצוב שחורה לדגמי GT ו-GT ליין.

רוכשי הדגמים GT ליין או GT, להם עיצוב ספורטיבי יותר מהגרסאות הרגילות, יוכלו להוסיף חבילת עיצוב שחורה שכשמה, מציעה גימור שחור/כהה לגריל הקדמי, לפס הקישוט בתחתית הפגוש, לסמלים, לחישוקי הגלגלים ("19), בפגוש האחורי, מראות הצד ועוד. דגמים אלו מצוידים בנוסף בפנסים ראשיים עם תאורת LED מלאה עוקבת פנייה הכוללת את פנסי הערפל הקדמיים הנכנסים לפעולה כאשר הנהג מדליק את פנסי הערפל האחוריים, אז נדלקים מלפנים אורות המעבר בעוצמה מוחלשת.

 

2021 פיג'ו 3008 החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ואופציות חדשות לגימור ולריפודים.

במבט ראשון תתקשו למצוא שינוי בתא הנוסעים של ה-3008/5008, אך מי שמכיר את הדגם יזהה כי את מערכת המולטימדיה הנוכחית מחליפה אחת חדשה עם מסך "10 גדול יותר, הוא גם יזהה כי יש אופציות חדשות לגימור לאורך הדשבורד והדלתות וכן לריפודי העור במושבים - ברמות הגימור הגבוהות. בנוסף, לוח המחוונים הדיגיטלי זכה למסך "12.3 מעודכן המבטיח תצוגה משופרת, נוספו שני שקעי USB לטובת הנוסעים במושב האחורי, דגמי ה-GT מצוידים במראה מרכזית חסרת מסגרת ובכל דגמי הבנזין והדיזל נמצא לצד מוט ההילוכים בורר מצבי נהיגה עם שלוש מצבים לבחירה: רגיל, ספורט ואקו.

 

2021 פיג'ו 3008 החדש דגם GT
אין שינוי בתחום ההנעה.

בתחום ההנעה אין כל שינוי כך שפיג'ו תמשיך לשווק את ה-3008 עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס, 1.6 טורבו 180 כ"ס, 1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס ושתי מערכות הנעה היברידית פלאג-אין, האחת עם הנעה קדמית ו-225 כ"ס והשנייה עם הנעה כפולה ו-300 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו', למעט מנועי הבסיס, בנזין ודיזל, אותם ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית.

 

2021 פיג'ו 3008 החדש
שדרוג למפרט הבטיחות.

מפרט מערכות הבטיחות המתקדמות זכה לעדכון מקיף והוא כוללת כעת גם מערכת ראיית לילה המציגה על לוח המחוונים את הנעשה מעבר לטווח התאורה של הדגם (עד 250 מטר) ומזהה הולכי רגל וחיות אותם היא מסמנת לנהג, מערכת בקרת השיוט האדפטיבית פועלת כעת מ-0 קמ"ש כך שהיא כוללת הגעה לעצירה מלאה והמשך הנסיעה עם התקדמות התנועה מלפנים (לאחר 3 שניות של עצירה מלאה הנהג נדרש ללחוץ על דוושת התאוצה או כפתור בקרת השיוט בכדי לאשר למערכת המשך פעולה).

מערכת מיקום הרכב במרכז נתיב הנסיעה תאפשר בשילוב בקרת השיוט האדפטיבית נסיעה סמי-אוטונומית בפקקי תנועה או בכביש המהיר (הנהג חייב כמובן להמשיך לאחוז בהגה). מערכת הבלימה האוטונומית (5-140 קמ"ש) כוללת כעת יכולת פעולה משופרת בלילה ומערכת זיהוי התמרורים הורחבה לזיהוי של דרך חד סטרית, תמרור עצור, איסור על עקיפה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 25

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.