2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי החדש
ב.מ.וו iX3 - מתיחת פנים מקיפה.
2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי החדש
ב.מ.וו iX3 - מתיחת פנים מקיפה.

ב.מ.וו iX3 החשמלי הוצג רק לפני כשנה ולישראל הוא הגיע רק בחודש אפריל האחרון, אך ב.מ.וו כבר מציגה מתיחת פנים מקיפה לדגם שהיא למעשה יישור קו עם דגמי X3 המחודשים אשר זכו גם הם למתיחת פנים מקיפה שהוצגה בחודש שעבר.

 

בצד הויזואלי, דגמי 2022 של ב.מ.וו iX3 מצוידים כסטנדרט בחבילת עיצוב M ספורט כסטנדרט כך שהמראה החיצוני ספורטיבי ואגרסיבי יותר וכולל עיצוב חדש לפגושים, בחזית נמצא פנסים ראשיים חדשים וצרים יותר עם חתימת תאורת יום מעודכנת (אופציה לתאורת לייזר מתקדמת), מאחור נמצא פנסים חדשים ואת העדכון החיצוני המקיף חותמים חישוקי "19 עד "20 בעיצובים חדשים וגימור שחור מבריק למסגרת החלונות.

 

2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי
עיצוב חדש לפנסים ולפגוש.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את אותם השינויים שפגשנו ב- X3 המחודש, זה כולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע מרכזי "12.5 וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. המערכת החדשה המאפשרת גם יכולת עדכון OTA לא רק למערכת עצמה אלא לכל מערכת ברכב הנשלטת באמצעות תוכנה, כולל מערכת ההנעה. יש גם גלגל הגה M ספורט חדש, עיצוב חדש לקונסולה המרכזית עם ממשקי שליטה חדשים לבקרת האקלים ושמע, דקורציה חדשה, מפתח דיגיטלי - שימוש במכשיר הסלולרי כמפתח לרכב (בשלב זה רק למכשירי אייפון), מושבי ספורט ולוח מחוונים דיגיטלי "12.3 כסטנדרט ועוד.

 

2022 ב.מ.וו iX3 תא הנוסעים
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

עם מתיחת הפנים ב.מ.וו שדרגה גם את האפליקציה המאפשרת שליטה מרחוק על, תכנון נסיעה מראש תוך התחשבות בעמדות טעינה שבדרך, צפייה בנעשה סביב הרכב דרך המצלמות ההיקפיות ועוד. בנוסף, מפרט הבטיחות שודרג והוא כולל עצירה אוטונומית של הרכב המידה ומערכת ניטור ערנות הנהג מזהה שהנהג כבר לא בשליטה על הרכב, מערכת אוטונומית לפינוי נתיב נסיעה לרכב חירום (חובה בגרמניה לדוגמה), זיהוי רמזורים עבור מערכת בקרת השיוט האדפטיבית, היגוי אקטיבי להתחמקות ממכשול למניעת תאונה (מול עצמים והולכי רגל) ועוד.

מערכת ההנעה החשמלית eDrive Gen 5 שבדגם נותרה ללא שינוי, מנוע חשמלי אחורי בהספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, ההנעה בדגם אחורית בלבד כמובן. זה מספיק בכדי לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת של 180 קמ"ש. אחד היתרונות ביחידת ההנעה הזו היא שהמומנט המרבי זמין גם במהירויות גבוהות לטובת עקיפות זריזות, כך לדוגמה לדגם נתון תאוצת ביניים 80-120 קמ"ש של 2.5 שניות בלבד.

 

2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי.

הדגם ממשיך עם אותה סוללה בקיבולת של 80kWh (נטו: 73.8kWh) המאפשרת טווח נסיעה של עד 460 ק"מ. לדגם יכולת טעינה מהירה DC בהספק של עד 150kW המאפשרת טעינה של 10 עד 80 אחוז בזמן של 34 דקות או תוספת של 100 ק"מ בטעינה של 10 דקות. הדגם מצויד במטען פנימי המאפשר טעינת AC בהספק של עד 11kWh כך שטעינה ביתית מלאה 0 עד 100 אחוז דורשת המתנה של 7 וחצי שעות.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.