סיטרואן חושפת את ה-C5 בגרסת קרוס טורר, עם הגבת מרכב, חישוקי "18 ותוספות עיצוב.

סיטרואן C5 קרוס טורר

סיטרואן C5, משווקת בדורה השני כבר משנת 2008 ולמרות שהדגם לקראת סוף חייו, סיטרואן מרעננת את גרסאות הדגם ומציגה את ה-C5 קרוס טורר, גרסת פנאי למשפחתית הגדולה של סיטרואן.

 

סיטרואן C5 קרוס טורר מכוונת להתחרות ברכבים כגון סקודה אוקטביה סקאוט החדשה שהוצגה לאחרונה או אופל אינסיגניה קאנטרי טורר, אך בעוד שני דגמים אלו מצוידים בהנעה כפולה, ה-C5 קרוס טורר בעלת הנעה קדמית בלבד. לטובת שיפור יכולת הנסיעה בשבילים, סיטרואן עדכנה את מערכת בקרת היציבות בכדי להתאימה לנסיעה על שבילי עפר ובנוסף לכך, הדגם זכה להגבהת מרכב של 15 מ"מ.

 

בדגמים המצוידים במערכת מתלים Hydractive III, ניתן להגביה את המרכב בעוד 60 מ"מ (עד 10 קמ"ש) או 40 מ"מ (עד 40 קמ"ש) ו-15 מ"מ (עד 70 קמ"ש). בדגמים המצוידים במתלים רגילים, הגבהת המרכב קבועה על אותם 15 מ"מ.

 

בכדי לספק את מראה הכמו פנאי, סיטרואן התקינה חישוקי "18, גימור כרום על מראות הצד ומגלש קדמי ואחורי מאלומיניום מוברש בתחתית הפגושים. היצע המנועים כולל מנועים בהספקים של 115-200 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.