הברלינגו 2015 המחודש זוכה לעדכון קל לעיצוב, אך שדרוג משמעותי יותר באמצעות מנועי הדיזל BlueHDi החדשים של סיטרואן – חסכוניים ונקיים יותר.

2015 סיטרואן ברלינגו 2015 מתיחת פנים
2015 סיטרואן ברלינגו מצטייד במנועי דיזל חדשים וחסכוניים יותר

סטרואן מסירה את הלוט מעל הברלינגו 2015 אשר זכה למתיחת פנים ויוצג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה. אם אתם מתקשים למצוא את ההבדלים בטנדרון המחודש של סיטרואן לעומת הדגם הנוכחי, אתם לא לבד שכן בכל הקשור לעיצוב החוץ והפנים, למעט עדכון קל לעיצוב הפגוש הקדמי אין כל הבדל עיצובי בין הדגמים.

 

את העדכון המשמעותי יותר בברלינגו החדש, סיטרואן שמרה לדברים החשובים באמת ברכבים מסחריים – בטיחות ומנועים חסכוניים יותר. בתחום הבטיחות, סיטרואן מציידת את הברלינגו, ממנו נמכרו מעל ל-2.9 מיליון יחידות מאז שנת 1996, במערכת בלימה אוטו' לעיר (עד 30 קמ"ש), חיישני חנייה קדמיים ובמצלמת רוורס – בדגמים המצוידים במערכת הולטימדיה "7 החדשה שהותקנה בדגם אך שלא רלוונטית ממש לשוק המקומי שלנו.

 

כל מנועי הדיזל של הדגם, גרסאות שונות למנוע ה-1.6 ליטר, עודכנו למשפחת מנועי הדיזל החדשה BlueHDi של פיג'ו-סיטרואן. כל המנועים עומדים בתקן אירו 6 וכולם חסכוניים יותר ופחות מזהמים. היצע המנועים כולל שלוש גרסאות הספק: 75 כ"ס, 100 כ"ס ו-120 כ"ס. חלק מהמנועים משודכים למערכת עצור/סע וכאופציה גם לתיבת 6 הילוכים רובוטית ETG-6. צריכת הדלק עם המנועים החדשים עומדת על 22.7 ק"מ לליטר ועד לדגם החסכוני ביותר (100 כ"ס עם תיבה ידנית ומערכת עצור/סע) המציע צריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר.

 

הגרסה החשמלית של הברלינגו שודרגה גם היא. טווח הנסיעה בברלינגו החדש עומד כעת על 170 ק"ג ובנוסף לכך הדגם מצויד במערכת משופרת לניצול אנרגיית הבלימה/האטה לטובת טעינה אוטו' של הסוללה. למנוע החשמלי בדגם הספק של 67 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ, המהירות המרבית עומדת על 110 קמ"ש.

 

סיטרואן תמשיך להציע את הבברלינגו בגרסה קצרה וארוכה עם נפח תא מטען של 3.7 קוב ו-4.1 קוב בהתאמה (בדגמי ה-LCV). לפי סיטרואן, מרווח הברכיים בשורה השנייה בדגמי המולטיספייס גדול יותר מבעבר ולדגם נוספו שני צבעים חדשים לבחירת הרוכשים.

 

תגיות: סיטרואן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.