פאסאט 2011 שנחשפה בתערוכת פריז, הציגה עיצוב חיצוני דיי פושר, אך רשימת המנועים, איכות הייצור והאבזור הרב, יפצו על כך.

פולקסווגן פאסאט 2011

בחשיפה הרשמית של הפאסאט החדשה (B7), פולקסווגן לא פרסמה את נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגמים השונים וכעת הם נחשפים חלקית. למרות שאין מנועים חדשים ברשימה, נרשם שיפור גם ברמת הביצועים ובעיקר בצריכת הדלק. את הפאסאט ישרתו מנועי סדרת TSI ו-TDI המצוינים של פולקסווגן יחד עם תיבת DSG הרובוטית כפולת המצמדים (האירופאים יזכו כמובן גם לתיבה ידנית). כל הדגמים החסכוניים מצוידים בטכנולוגיית BlueMotion הכוללת בעיקרה, מערכת עצור/סע, צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול וכן הנמכה של המתלים לעומת הגרסה הרגילה.

 
פולקסווגן פאסאט 2011 החדשה בישראל - החל מ-189,900 ש"ח

מנועי הבנזין:

מנוע הבנזין הבסיסי שישרת את הפאסאט ובספק רב שיגיע גם ארצה, הוא מנוע 1.4 ליטר TSI בהספק 122 כ"ס ו-20.4 קג"מ, המצויד בטכנולוגיית BlueMotion. האצה ל-100 קמ"ש, תארך 10.3 שניות והמהירות המרבית עומדת על 205 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17 ק"מ לליטר.

 

עוד שני מנועים מעניינים וחסכוניים המשודכים לפאסאט החדשה הם מנועי 1.4 TSI בהספקים של 150 כ"ס EcoFuel ו-160 כ"ס MultiFuel. צריכת הדלק המשולבת של המנוע החלש יותר עומדת על 15.1 ק"מ לליטר והוא מספק ביצועים סבירים של 9.8 שניות ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 212 קמ”ש. המנוע השני ישווק רק בשוודיה ונורווגיה וכשמו, הוא מותאם גם לתדלוק באתנול 85.

 

המנוע החשוב עבורנו הוא מנוע 1.8 ליטר TSI בהספק 160 כ"ס ו-25.5 קג"מ. עם מנוע זה, האצה ל-100 קמ"ש תארך 8.5 שניות והמהירות המרבית עומדת על 220 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.5 ק"מ לליטר. (פאסאט (B6) המוחלפת, 8.8 שניות,215 קמ"ש, 12.2 ק"מ לליטר)

 

בראש ההיצע מנועי ה-TSI יעמוד מנוע 2.0 ליטר TSI בהספק 210 כ"ס ו-28.5 קג"מ. מנוע זה יאפשר ביצועים מכובדים של 7.6 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית העומדת על 238 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 13.9 ק"מ לליטר.

 

גרסת הדגל של הפאסאט החדשה תעשה שימוש במנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס (40 כ"ס יותר מהסופרב) והנעה כפולה. הביצועים מרשימים מאוד עם 5.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק שופרה לעומת הדגם הקודם עם מנוע זה ועמודת על 10.75 ק"מ לליטר (10.1 ק"מ לליטר בסופרב).

שני המנועים החזקים ישודכו לתיבת 6 הילוכים DSG ושאר המנועים לתיבת 7 הילוכים DSG.

volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_06
volkswagen-passat_2011_1024x768_wallpaper_06

 

מנועי הדיזל:

מנוע הדיזל הבסיסי שישרת את הפאסאט הוא מנוע בנפח 1.6 ליטרTDI המצויד בטכנולוגיית BlueMotion, בהספק 105 כ"ס ו-25.5 קג"מ. האצה ל-100 קמ"ש תארך 12.2 שניות עד למהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בפאסאט החסכונית ביותר עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.

 

מנוע הדיזל האמצעי בחבורה, הוא מנוע 2.0 ליטר TDI המצויד בטכנולוגיית BlueMotion בהספק של 140 כ"ס ו32.3 קג"מ, המספק ביצועים של 9.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 213 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 21.7 ק"מ לליטר. (פאסאט (B6) המוחלפת, 9.8 שניות,209 קמ"ש, 15.2 ק"מ לליטר).

 

מנוע חדש לחלוטי בהיצע, הוא מנוע 2.0 ליטר TDI מסדרת bule החדשה, העומד כבר בתקן אירו 6, שייכנס לתוקפו רק ב-2014. ההספק והמומנט זהים למנוע הישן עם 140 כ"ס ו-32.3 קג"מ. גרסה זו, שלא מצוידת בחבילת BlueMotion, מציע כמעט את אותה רמת חיסכון בצריכת הדלק למנוע המקביל לה, 21.3 ק"מ לליטר. בתחום הביצועים, מנוע זה יספיק להאיץ את הפאסאט ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות עד למהירות מרבית של 212 קמ"ש.

 

המנוע החזק בחבורה הוא מנוע 2.0 ליטר TDI בהספק של 170 כ"ס ו-35.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת DSG בלבד ומספק ביצועים של 8.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 223 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 18.9 ק"מ לליטר.

 

כל מנועי הדיזל, למעט המנוע החלש בחבורה, ישודכו לתיבת 6 הילוכים DSG, והמנוע הקטן ישודך לתיבת 7 הילוכים DSG.

 

אם בתחום המנועים, למרות השיפור הניכר אין חדשות של ממש (וגם אין ממש צורך עם מנועים חזקים ותיבת הילוכים שעושה פלאים), בתחום האבזור, הפאסט קופצת כיתה מעל הסופרב. כמו בכל דגמי פולקסווגן, גם לפאסאט החדשה 3 רמות גימור, קומפורטליין, טרנדליין, הייליין. עיקר החדישים הם, מערכת למניעת הנתגשות המסוגלת לבלום את הרכב עד לעצירה מוחלטת במהירויות של עד 30 קמ"ש, ובנוסף, מסוגלת לזהות אפשרות להתנגשות מאחור ובמקרה של זו, להאיץ במעט את הרכב לפנים. עוד בתחום אבזור העילית, מערכת המתריעה על עייפות הנהג, כניסה ללא מפתח, המאפשרת בעת התקרבות לרכב כשהמפח בכיס, לפתוח את תא המטען עם העברת הרגל מתחת לפגוש האחורי, מאוד נוח כאשר הידיים עמוסות בקניות. מערכת החניה האוטומטית מוצאת את מקומה גם בפאסאט החדשה. הפנסים הראשיים בפאסאט החדשה, דולקים כל הזמן ומאפשרים לנהג אלומת תאורה מקסימלית בהתאם לתנאי התאורה והתנועה הנגדית ומלפנים. בנוסף ישנה מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה. עוד חידוש בפאסאט, הינה מערכת לזיהוי תמרורי הגבלת מהירות המצולמים דרך המצלמה הקדמית ומוצגים לנהג בלוח המחוונים ומתריעים במידה ומהירות הנסיעה גבוהה יותר מזו המוצגת בתמרור.

 

2011-vw-passat-2
2011-vw-passat-2
2011-vw-passat-4
2011-vw-passat-4
2011-vw-passat-5
2011-vw-passat-5
2011-vw-passat-6
2011-vw-passat-6
2011-vw-passat-8
2011-vw-passat-8
2011-vw-passat-9
2011-vw-passat-9
2011-vw-passat-10
2011-vw-passat-10
2011-vw-passat-12
2011-vw-passat-12

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.