הפולו GTI מעולם לא הייתה רבת מכר של פולקסווגן כמו אחותה הגדולה אך כיום עם ביצועים של 6.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 228 קמ"ש היא כבר לא מגרדת את הקרסוליים של הגולף GTI אלא מציע אלטרנטיה שווה באריזה קטנה יותר.

השילוב של מגדש על עם מגדש טורבו יאפשר לפולו החמה להציע תגובת דוושה נמרצת בכל קשת הסל"ד, עם מומנט של 25.4 קג"מ החל מ2000-4500 סל"ד. הפולו GTI לא עוצרת רק במנוע נפלא אלא מקבלת מהאחות הגדולה את מערכת הבקרה האלקטרונית -  XDS המשרתת כדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני קדמי שיפור של מערכת ה EDL  המשולב  בתוך מערכת בקרת היציבות-ESP (לא דיפרנציאל מוגבל החלקה אמיתי אבל פתרון זול שעובד מצויין) .

 

הפולו GTI לא תצוייד בתיבת הילוכים ידנית אלא רק עם תיבת ה DSG 7 הילוכים. הפולו GTI נמוכה ב-15 מ"מ מהפולו הרגילה עם בלומים ובלמים משופרים ותהיה נעולה בחישוקי 17 אינצ' כמו הגולף GTI. גם ההגה עם החלק התחתון השטוח נמצא כאן יחד עם תפעול מההגה להילוכים. דוושות אלומניום מחוררות משלימות את החבילה. חבל שהפנים לא עבר קצת טיפול מבדיל יותר מהפולו הרגילה לעומת החלק החיצוני שמשדר "אני GTI לא עוד פולו רגילה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.