2018 קיה סיד החדשה
קיה סיד האצ'בק החדשה.
2018 קיה סיד החדשה
קיה סיד האצ'בק החדשה.

קיה חושפת את הסיד האצ'בק החדשה, מודרנית יותר עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

קיה לא ממתינה לתערוכת ז'נבה וחושפת היום (ה') את הסיד 2018 החדשה, דור שלישי למשפחתית האצ'בק האירופאית של החברה, אותה אנחנו צפויים לפגוש על כבישי ישראל במהלך המחצית השניה של 2018. אל גרסת מרכז זו של הדגם, קיה תצרף בהמשך קרסת סטיישן וגרסת קופה 4 דלתות  - פרו-סיד. 

 

מבוססת על פלטפורמה חדשה (K2), הסיד החדשה בעיקר רחבה ב-20 מ"מ (1,800 מ”מ) יותר ונמוכה יותר ב-23 מ"מ (1,447 מ”מ), אך בסיס הגלגלים והאורך נותרו ללא שינוי עם 2,650 מ"מ ו-4310 מ"מ בהתאמה. נפח תא המטען גדל במעט ועומד כעת על 395 ליטר. העיצוב מודרני יותר, עם חזית במראה ספורטיבי ואופציה לתאורת LED מלאה, אך בסך הכל אין כאן עיצוב פורץ דרך או מרשים במיוחד – נאה וזהו. 

 

בתחום ההנעה אנחנו נפגוש את אותם מנועים שהוצגו עם ה-i30 החדשה של יונדאי, המנוע הרלוונטי ביותר לשוק המקומי שלנו הוא מנוע ה-1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ המשודך לתיבת7 הילוכים DCT כפולת מצמד. קיה עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק של הדגם, אך ניתן לצפות לנתונים זהים לאלו של ה-i30 כלומר, 9.2 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר. מנועים נוספים שיוצעו עם הסיד הם 1.6 ליטר דיזל בשני הספקים של 115 כ"ס או 136 כ"ס, 1.0 ליטר טורבו עם 120 כ"ס ו-1.4 ליטר אטמוספרי עם 100 כ"ס עבור דגם הבסיס. רק מנוע הדיזל מוצע בנוסף עם תיבת 7 הילוכים DCT.

 

קיה סיד החדשה תא הנוסעים
איכותי, מודרני ומאובזר יותר.

תא הנוסעים של הסיד החדשה מציג שפת עיצוב המיישרת קו עם דגמי קיה השונים, כלומר עיצוב אופקי יחסית לדשבורד ובמרכזו מסך "צף" החוצץ את פתחי המיזוג המרכזיים. המסך המרכזי יוצע בשלושה גדלים של "5, “7 או "8 ובנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, הרחבה לאנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי ועוד. עם הפלטפורמה החדשה והקשיחה יותר, אנחנו מצפים לשיפור בתחומים של נוחות הנסיעה, בידוד הרעשים והפחתת הרעידות, בקיה מבטיחים גם התנהגות כביש חדה ומהנה יותר. 

כצפוי, קיה מציידת את הסיד החדשה במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. מערכות אלו יאפשרו לדגם לנהוג באופן אוטונומי במעקב אחר רכב קדמי (נדרש) עם שליטה של הרכב על התאוצה, בלמים והיגוי עד 130 קמ"ש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.