סקודה סופרב
דגם מחודש בהמשך השנה.
סקודה סופרב
דגם מחודש בהמשך השנה.

כארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, הסופרב דור 3 רושמת 500,000 מסירות מהדגם. סקודה מאשרת כי בהמשך השנה תוצג סופרב מחודשת על שלל שדרוגים וחידושים.

 

ביום חמישי האחרון, ירדה מפס הייצור של סקודה בצ׳כיה הסופרב החצי מיליון מהדור השלישי (הנוכחי) של הדגם, נתון ההופך את הדור השלישי של הסופר לדור המצליח ביותר של הדגם.

 

את הדור הראשון של הסופרב סקודה הציגה בשנת 2001 כאשר בשנת 2008 הוצג הדור השני של הדגם לאחר 136,100 יחידות שנמכרו מהדור הראשון. הדור השני של הסופרב, ששרת את החברה עד שנת 2015, כבר זכה להצלחה משמעותית הרבה יותר עם מכירות של 618,500 יחידות. הדור השלישי, שנמצא כרגע רק באמצע החיים, נמכר כאמור כבר ב-500,000 יחידות. סקודה מייצרת כיום את הסופרב בחמישה מפעלים שונים, צ׳כיה, סין, אוקראינה, הודו וקזחסטאן.

 

סקודה סופרב
500,000 יחידות נמכרו מהדור השלישי.

בהמשך השנה, סקודה תחשוף את מתיחת הפנים לסופרב אשר תשווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית-פלאג-אין. בסקודה מבטיחים שהדגם יציג שדרוג מקיף, סביר להניח כי העיצוב לא ישתנה מהותית שכן אין צורך להרוס עיצוב מוצלח ואת השדרוג המשמעותי נמצא בעיקר בתחום הטכנולוגי והבטיחות המתקדמת עם הטמעה של מרבית החידושים אותם פגשנו לאחרונה בפולקסווגן פאסאט 2019 המחודשת.

 

בין החידושים שאנחנו מצפים לפגוש בסופרב המחודשת נמצא לוח מחוונים דיגיטלי חדש עם מסך ״11.7, מערכת מולטימדיה ״9.2 עם כרטיס SIM מובנה לעדכונים שוטפים, תפעול קולי טבעי של המערכת וחיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו (הדגם יוצע גם עם מערכת ״8 או ״6.5), גלגל הגה חדש עם כפתורי מגע קפסטיביים ועוד.

 

סקודה סופרב ספורטליין
דגם מחודש בהמשך השנה, כולל דגם פלאג-אין.

שדרוג משמעותי עוד יותר נמצא בתחום הבטיחות עם מערכת הנקראת ״Travel Assist״ מערכת השולטת על ההיגוי, הבלימה והתאצה בטווח מהירויות של 0-210 קמ״ש (הרחבה של יכולות מערכת Traffic Jam Assist המוכרת). מערכת בקרת השיוט האדפטיבית מתחשבת כעת במערכת זיהוי התמרורים וכן בתוואי הנסיעה בהתאם למידע ממערכת הניווט כך שהיא מתאימה את מהירות הנסיעה בהתאם לתמרורים או לפני סיבוב, לדוגמה.

 

מערכת בטיחות נוספת היא מערכת מערכת Emergency Steering Assist, מערכת המסייעת לנהג בהיגוי הרכב בעת תמרון חירום בכדי להתחמק מתאונה.

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הסופר צפויה להיות זהה למערכת GTE של הפאסאט, מערכת המשלבת בין מנוע 1.4TSI עם 156 כ״ס ומנוע חשמלי בהספק של 115 כ״ס, המשולב בתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים (DQ400E). ההספק הכולל של המערכת עומד על 218 כ״ס. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.0kWh מאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של 55 ק״מ בתקן WLTP.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.