נעילת ילדים אלקטרונית, תפעול באמצעות משטחי מגע ועיסוי במושבים הם רק חלק מהחידושים בהם סקודה ציידת את האוקטביה החדשה.

 

בחודש נובמבר האחרון סקודה חשפה את האוקטביה החדשה, דור רביעי למשפחתית המלוטשת והמוצלחת של המותג, אלינו היא צפויה להגיע רק במהלך המחצית השנייה של 2020. האוקטביה החדשה כוללת מגוון רחב של חידושים, החלטנו לרכז עבורכם מספר חידושים מעניינים המוצעים לראשונה בדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

נעילת ילדים אלקטרונית:

נעילת ילדים מונעת אפשרות לפתיחה מבפנים של הדלתות האחוריות, אך היא דורשת להפעיל את המתג המכני המותקן בדלת האחורית כך שאם אתם מסיעים מידי פעם גם נוסעים מבוגרים תאלצו לזכור לבטל את הנעילה. עם האוקטביה החדשה כבר אין צורך בזה שכן הנעילה כעת חשמלית באמצעות שני כפתורים בדלת הנהג.

 

נעילת ילדים אלקטרונית
נעילת ילדים אלקטרונית.

תפעול באמצעות מגע:

מבט חטוף בתא הנוסעים יגלה לכם כי לא מעט כפתורים פיזיים נעלמו מתא הנוסעים, אותם סקודה החליפה בכפתורי/משטח מגע, זה כמובן לא רק מסך המגע של מערכת המולטימדיה אלא גם תפעול חלון הגג או וילון הגג המופעלים באמצעות פס מגע עליו מחליקים את האצבע, השליטה על בקרת האקלים עברה למסך המגע עם תצוגה קבועה בתחתית המסך, במערכת המולטימדיה הבכירה עם מסך "10 גם לא תמצאו כפתור לעוצמת השמע, במקום זה ישנו בתחתית המסך פס מגע המאפשר באמצעות החלקת האצבע לשנות את עוצמת השמע.

 

תפעול באמצעות מגע
תפעול באמצעות מגע.

את מערכת המולטימדיה הבכירה, ניתן לתפעל גם באמצעות זיהוי מחוות ידיים לפקודות מסוימות כמו מענה לשיחה או באמצעות תפעול קולי טבעי באמצעות העוזרת האישית של סקודה העונה לפקודה "אוקיי לאורה" (Okay LAURA).

 

תפעול חלון הגג והוילון באמצעות פס מגע
תפעול הוילון וחלון הגג באמצעות פס מגע.

משטח טעינה אלחוטי וכניסות USB-C:

לצד משטח הטעינה האלחוטי שנוסף לדגם, הנהג והנוסעים יוכלו לעשות שימוש בחמישה שקעי USB טייפ C, שניים לצד משטח הטעינה הקדמי ושניים מאחור, לצד שקע חשמלי חשמלי 230V המאפשר להטעין, לדוגמה, מחשב נייד. את שקע ה-USB החמישי תמצאו לצד המראה המרכזית, הוא שם בכדי לאפשר להטעין מצלמת דרך, לדוגמה, מבלי שתאלצו לפרק חצי מהדשבורד בכדי להעביר כבר הטענה.

 

שקע USB לצד המראה המרכזית
שקע USB לצד המראה המרכזית.

תאורת Matrix LED מתקדמת:

ברמות האבזור הבכירות, ניתן לצייד את האוקטביה בתאורת Matrix LED אדפטיבית הכוללת מספר יחידות תאורה בכל פנס הנשלטות כל אחת בנפרד. באמצעות המצלמה הקדמית המזהה רכבים אחרים ואת המרחק שלהם, מערכת התאורה משנה את עוצמת התאורה בכל יחידת תאורה בהתאם בכדי לאפשר שטח הארה מקסימלי מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך. מאחור נוכל למצוא פנסי LED עם תאורת מחוונים דינאמית ומלפנים, אמנם אין תאורת מחוונים דינאמית, אך תאורת המחוונים היא חלק מתאורת היום המשנה את הצבע מלבן לכתום.

 

תאורת Matrix LED מתקדמת
תאורת Matrix LED מתקדמת.

בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים:

האוקטביה תשווק עם מבחר של שלוש מערכות מיזוג. אחת רגילה עם תפעול אלקטרוני אך ללא חיישן טמפרטורה, המערכת השנייה היא בקרת אקלים מפוצלת כמו בדגם הנוכחי ולראשונה, רוכשי הדגם יוכלו לשדרג למערכת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם יחידת שליטה נפרדת למושב האחורי. מערכת זו כוללת בנוסף אופציה לחימום המושבים מאחור.

 

בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים
בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים.

פתיחת נוחות לתא המטען:

באוקטביה החדשה יוכלו הרוכשים לבחור באופציה של דלת תא מטען חשמלית לא רק בדגם הסטיישן אלא גם בדגם הסדאן (ליפטבק), לראשונה. בדגמים המצוידים בדלת תא מטען חשמלית יהיה ניתן לפתוח/לסגור את תא המטען ללא מגע - באמצעות "בעיטה" בתחתית הפגוש האחורי.

 

עיסוי במושבים:

רמות הגימור הגבוהות מצוידות במושבי נוחות ארגונומיים (AGR) עם כיוון חשמלי הכוללים לא רק חימום כמקובל אלא לראשונה, גם אוורור ועיסוי.

 

תצוגה עילית:

לראשונה בסקודה,  האוקטביה החדשה מצוידת בתצוגה עילית צבעונית מהסוג ולא מהסוג הפשוט אלא מהסוג המתקדם יותר עם מקרן המוכמן מאחורי לוח המחוונים ומקרין את המידע ישירות על השמשה הקדמית. התצוגה העילית כוללת מידע כגון מהירות הנסיעה, תמרורים בדרך, הכוונה ממערכת הניווט ועוד.

 

תצוגה עילית צבעונית
לראשונה בסקודה - תצוגה עילית צבעונית.

וו גרירה נשלף חשמלית:

את הפטנט השימושי הזה, למי שזקוק לוו גרירה כמובן, סקודה הציגה עם הסקאלה. לחיצה על כפתור בתא המטען משחררת מתחתית הפגוש את וו הגרירה המוכמן. באוקטביה התפעול שודרג לשחרור חשמלי.

החידושים הללו מצטרפים אלא שלל הפטנטים השימושיים המוכרים של סקודה תחת הסלוגן "Simply Clever". כך לדוגמה נמצא שלל רשתות, ווים ונקודות עיגון בתא המטען העצום, מטריה בדלת הנהג, מחזיקי כוסות המאפשרים פתיחה של בקבוקים ביד אחת, פנס כיס נשלף בתא המטען, כיסי אחסון בגב המושבים למכשיר הסלולרי, קיפול אוטומטי של וילון הגלילה בתא המטען עם פתיחת הדלת, רשת הצללה נשלפת לחלונות הצד האחוריים ועוד. חידושים נוספים עם מערכת מולטימדיה עם e-sim ועדכוני מערכת אונליין (OTA), בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד 210 קמ"ש, היגוי אקטיבי לסיוע בתמרון חירום, בלימה אוטונומית עם תמיכה בחציית צומת, מערכת יציאה בטוחה המונעת פתיחה של הדלתות בעת סכנה מתקרבת ועוד.

 

לפרטים נוספים על האוקטביה 2020 החדשה.

 

תגובות (11)

This comment was minimized by the moderator on the site

לא יודע איזו רמת גימור תשווק בישראל, אבל אם חלק מזה יופיע במפרט זו בהחלט המכונית הבאה שלי. סקודה ממש מרשימים בשנים האחרונות, יש לי סדרה 3 (נכון לא ממש רכב קשור) אבל תא הנוסעים של האוקטביה נראה...

לא יודע איזו רמת גימור תשווק בישראל, אבל אם חלק מזה יופיע במפרט זו בהחלט המכונית הבאה שלי. סקודה ממש מרשימים בשנים האחרונות, יש לי סדרה 3 (נכון לא ממש רכב קשור) אבל תא הנוסעים של האוקטביה נראה הרבה יותר איכותי ומזמין.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

סביר להניח שכלום לא יגיע לישראל, וגם אם חלק מהדברים יגיעו אז הם יהיו במחירים מטורפים שפארייר אחד או שניים ירכשו

This comment was minimized by the moderator on the site

זה באשמת ביבי. מי שלא ידע, ביבי מאשר בכבודו ובעצמו רמות גימור ומפרטי איבזור לרכב מיובא. אם נחה עליו הרוח, הוא גם נותן להן שמות.

This comment was minimized by the moderator on the site

חרטטן

This comment was minimized by the moderator on the site

ומה עם חידוש עשירי , החלפת הגיר הבעייתי או לכל הפחות שיהיה רטוב ???

This comment was minimized by the moderator on the site

חרטטן ! חסר ידע
כבר למעלה מ-5 שנים שזה טופל ואין בעיות

This comment was minimized by the moderator on the site

צר לי לנפץ לך חלום אבל אין חכם כבעל נסוין...
משנת 69 אנחנו נוסעים על הקונצרן.

This comment was minimized by the moderator on the site

איזה שטויות
אז תסביר לי למה רק לפני שנה אושרה תביעה ייצוגית בנושא.
למה רכבים ממודל 2017 2018 2019 זכו לאחריות מורחבת וסובלים מבעיות בגירים?
אם אתה לא יודע משהו אל תפלוט שטויות

This comment was minimized by the moderator on the site

מכונית מתפרקת ולא אמינה אפילו לא עשירית מהמוניטין

This comment was minimized by the moderator on the site

בדגמי הליסינג עדיין יהיה מסך 4 אינץ ללא עברית וללא תמיכה בוייז וכמובן ללא מצלמת רוורס

לפחות החלונות מאחורה חשמליים

This comment was minimized by the moderator on the site

סקודה רכב בעל תדמית טובה מאוד במציאות קצת בעייתית, כל השכלולים פה הם מינורים ברכב חדש חשוב בעיקר: אמינות, יעילות, חיצוניות .
כל התוספות בסקודה לא מצביעות על יתרון איכותי ואמין יותר מרכב יפני ואו...

סקודה רכב בעל תדמית טובה מאוד במציאות קצת בעייתית, כל השכלולים פה הם מינורים ברכב חדש חשוב בעיקר: אמינות, יעילות, חיצוניות .
כל התוספות בסקודה לא מצביעות על יתרון איכותי ואמין יותר מרכב יפני ואו קוריאני ושאלת השאלות מדוע הוא יקר כל כך ומדוע אחריות ל 3 שנים?

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location