הצילומים אמנם נעשו בחוץ תחת השמש החמימה של קליפורניה ולא תחת אורות הניאון הקרים של אולם התצוגה, אך עדיין מדובר בסקירה סטטית בלבד של דגמי הקרוסאובר החשמליים התאומים של סובארו (סולוטרה) וטויוטה (bZ4x). לגבי הגרסה של סובארו אין לנו עדיין מידע מתי והאם נפגוש אותה בישראל, את הגרסה של טויוטה נפגוש במהלך המחצית השנייה של 2022.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יש לכם מעל ל-20 דקות של זמן צפייה כך שרק בקצרה: שני הדגמים מבוססים על פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים e-TNGA ולדגמים מידות דומות/זהות עם אורך של 4,690 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ, גובה של 1,650 מ"מ (1,585 מ"מ ללא אנטנה) ובסיס גלגלים של 2,850 מ"מ, כך שמדובר בדגמים גדולים למדי.

 

הדגמים ישווקו בגרסאות הנעה קדמית עם 204 כ"ס ו-27 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-8.4 שניות) ובגרסאות הנעה כפולה עם 217 כ"ס ו-34.2 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-7.7 שניות). הדגמים מצוידים בסוללה בקיבולת של 71.4kWh המאפשרת טווח נסיעה של מעל ל-450 ק"מ בתקן WLTP - נתון לא סופי. טעינה מהירה אפשרית עד 150kW ובטויוטה מבטיחים כי לסוללה טכנולוגיה שתאפשר לשמור על קיבולת של מעל ל-90% גם לאחר 10 שנות שימוש.