יונדאי אלנטרה
תעלומת הפאנל המסתורי.
יונדאי אלנטרה
תעלומת הפאנל המסתורי.

כאשר יונדאי חשפה אמש את האלנטרה החדשה, היה אלמנט אחד ייחודי שבלט לעין בתא הנוסעים, משמאל ללוח המחוונים, פאנל זכוכית עם ציור של עיגול ופס במרכזו. בשלב הראשון עוד חשבתי שמדובר במשטח מגע לשליטה מתקדמת על התאורה, אך השליטה על התאורה בדגם מתבצעת באופן המסורתי ביונדאי דרך ידית האיתות. אם כך, מה התפקיד של "המסך" הזה?

 

גם חפירה בהודעה לעיתונות העלתה חרס בדבר הפאנל המסתורי, אך היום יונדאי פותרת לנו את התעלומה ומסתבר ששברנו את הראש שלא לצורך שכן לפי יונדאי מדובר בסך הכל באלמנט עיצוב, כן, זה הכל, לא פאנל מגע מתקדם ולא תצוגה של שום דבר מיוחד אלא סתם אלמנט עיצובי.

 

2021 יונדאי אלנטרה החדשה תא הנוסעים
רק אלמנט עיצובי.

אז עכשיו קצת תזכורת. האלנטרה החדשה מציגה עיצוב זוויתי, מוחצן דמוי קופה. היא מבוססת על פלטפורמה חדשה והיא גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא בזכות תוספת של 56 מ"מ לאורך, 25 מ"מ לרוחב ו-20 מ"מ לבסיס הגלגלים. תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה של עיצוב ואיכות, הוא מצויד בלוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומערכת מולטימדיה "10.25 מתקדם עם חיבור אלחוטי של לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

האלנטרה החדשה מצוידת לראשונה במערכת הנעה היברידית, דומה לזו של האיוניק עם 141 כ"ס ו-26.9 קג"מ. בשוק האמריקאי הדגם מצויד בנוסף במנוע 2.0 ליטר 147 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. בהמשך נפגוש בדגם מנועי בנזין נוספים והשמועות מדברות אף על דגם N מלאה עם 275 כ"ס.

את החבילה הזו משלים מערך מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת נהיגה סמי-אוטונומית המאפשרת נהיגה אוטונומית על הכביש המהיר או בפקקי תנועה, כל עוד הנהג שומר את הידיים על גלגל ההגה. זה בנוסך למערכות שלא הוצעו בעבר עם הדגם כמו מערכת יציאה בטוחה המונעת פתיחה של הדלתות במצבים מסוכנים, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.