סובארו חושפת עבור השוק האמריקאי את האאוטבק ווילדרנס (Wilderness) גרסה קרבית במיוחד לאאוטבק עם עיצוב בהתאם, מיגון גחון, הגבהת מרכב ועוד, כל זה בכדי להעניק לדגם יכולות שטח גבוהות יותר מאלו של האאוטבק הרגיל.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

נתחיל מהדברים היותר חשובים, סובארו החליפה את הקפיצים והבולמים של הדגם הרגיל בכאלו חדשים המספקים מהלך מתלה ארוך יותר לצד הגבהה של מרווח הגחון ב-2 ס"מ לכדי 24 ס"מ. בכל פינות הרכב נמצא חישוקי 17 בעיצוב ייחודי לגרסה זו של האאוטבק עם צמיגי כביש/שטח יוקוהומה Geolandar שכמובן מתאימים הרבה יותר לנסיעת שטח לעומת הצמיגים הרגילים של הדגם. הגבהת המרכב ועיצובים מעודכנים לפגושים אפשרו כמובן גם להגדיל את זוויות הגישה/נטישה לגבי 20 מעלות ו-23.6 מעלות בהתאמה.

 

סובארו אאוטבק Wilderness
סובארו אאוטבק Wilderness.

בנוסף לכך סובארו החליפה את גלגלי השיניים בדיפרנציאל האחורי בכדי להשיג יחס העברה סופי קצר יותר (4.44:1) וביצעה שינוי דומה בתיבת ההילוכים בכדי להשיג יחד זהה בגלגלים הקדמיים. זה יאפשר לדגם להעביר מומנט גבוה יותר לגלגלים בסל"ד נמוך, אידיאלי לטיפוסים חדים או זחילה בשטח סלעי. האאוטבק Wilderness מצויד במערכת X-MODE משודרגת וכן במערכת חלוקת מומנט מתקדמת יותר.

 

סובארו אאוטבק Wilderness
סובארו אאוטבק Wilderness.

האאוטבק Wilderness ישווק כסטנדרט עם מנוע ה-2.4 ליטר טורבו הבכיר יותר של האאוטבק המייצר הספק מרבי של 260 כ"ס ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ. כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו להוסיף מיגון גחון למנוע, תיבת ההילוכים, מיכל הדלק והדיפרנציאל האחורי.

בצד הויזואלי נמצא שפע של תוספת פלסטיקה מסביב למרכב המעניקות לדגם את המראה הקשוח יותר, אך יש להם גם תפקיד שימושי בהגנה על חלקו התחתון של המרכב. סובארו גם התקינה מסילות גג מאסיביות יותר המאפשרת להעמיס את הגג בציוד במשקל של עד 320 ק"מ.

 

סובארו אאוטבק Wilderness
סובארו אאוטבק Wilderness.

גם תא הנוסעים זכה לנגיעות עיצוב ייחודיות. המושבים מרופדים בעור סינתטי דוחה כתמים (StarTex) ותפירה קונטרסטית בצבע זהב אותו נוכל למצוא גם על גלגל ההגה, מוט ההילוכים והדשבורד. נמצא בנוסף גם תקרה כהה, שטיחי רצפה עם לוגו "Subaru Wilderness" וכן מפרט אבזור עשיר כולל מולטימדיה "11.6.