עם מנוע 2.9 ליטר טווין טורבו חדש בהספק של 450 כ"ס ונתון תאוצה של 4.1 שניות, אודי RS4 סטיישן החדשה היא משפחתית מהירה לנהג החובב.

 

כשנתיים לאחר שהופסק הייצור של הדגם היוצא, אודי חשפה היום (ג') בפרנקפורט את ה- RS4 אוונט (סטיישן) החדשה, עם מנוע של פורשה והספק מרבי של 450 כ"ס.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

את מנוע ה-4.2 ליטר V8 האטמוספרי והכבד של הדגם היוצא מחליף מנוע V6 קליל, יחסית, בנפח 2.9 ליטר אשר פותח במקור ע"י פורשה ומשרת כיום באודי גם את ה-RS5 החדשה אשר הוצגה בתחילת השנה. נעזר בשני מגדשי טורבו, מנוע ה-2.9 ליטר מייצר בדגם הספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 1,900-5,000 סל"ד. ההספק זהה לדגם היוצא, אך המומנט המרבי גובה יותר ב-17.3 קג"מ משמעותיים והוא מושג בטווח רחב משמעותית של סיבובי מנוע.

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו ביחס של 60:40 לטובת הציר האחורי. יחידת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן מרשים של 4.1 שניות עד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תוספת של חבילת דיינמיק תציב את מגביל המהירות על 280 קמ"ש. ה-RS4 אוונט החדש רושמת על המאזניים משקל של 1,790 ק"ג, קלה ב-80 ק"ג מהדגם היוצא.

 

אודי RS4 החדשה תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית במשורה כמיטב המסורת הגרמנית.

עם מתלים רגילים, בכיול RS, הדגם יושב כ-7 מ"מ נמוך יותר לעומת A4 רגילה עם מתלים בכיול ספורט. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג למתלים אדפטיביים DRC למערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום קרמיות ומערכת היגוי דינאמית בכיול RS הניתנת לשינוי דרך בורר מצבי הנהיגה Audi Drive Select.

אודי תחל לשווק את ה- RS4 אוונט החדשה בשוק הבית הגרמני החל מהסתיו הקרוב במחיר של החל מ-79,800 אירו. לאור חוסר החיבה בישראל לדגמי סטיישן הנושאים תג מחיר גבוה, לא בטוח שנזכה לראות את הדגם בישראל אך אנחנו בהחלט מקווים שנוכל לראות את הדגם על כבישי ישראל.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location