אודי Q4 etron ספורטבק
אודי Q4 etron ספורטבק.
אודי Q4 etron ספורטבק
אודי Q4 etron ספורטבק.

בתערוכת ז'נבה האחרונה במרץ 2019 אודי חשפה את הקונספט Q4 e-tron החשמלי ומחר, היא תחשוף את גרסת הייצור של הדגם במרכב ספורטבק, כסוג של קרוסאובר קופה. הדגם שיוצג מחר (7.07.2020) אמנם עדיין מוגדר כקונספט, אך מהסוג של 99% מוכן לייצור המוני.

 

למעט הטיזר לדגם, אין לנו פרטים טכניים רשמיים על הדגם אך סביר להניח כי מה שהוצג עם הקונספט אשתקד הוא מה שנפגוש גם בדגם הייצור: יחידת הנעה שהיא שילוב של שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק כולל של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 55 קג"מ יחד עם סוללה בקיבולת מרבית של 82kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-450 ק"מ בתקן WLTP.

אודי Q4 e-tron ספורטבק מבוסס על פלטפורמת MEB שהיא הפלטפורמה המודולרית הייעודית של קבוצת פולקסווגן לרכבים חשמליים והוא קטן יותר מאודי e-tron ספורטבק. לקונספט שהוצג אשתקד אורך של 4.59 מטר, רוחב של 1.90 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר ואם לא יהיה שינוי משמעותי מדובר בדגם הגדול יותר מה-Q3 הנוכחי אך קטן יותר מה-Q5.

כאשר אודי הציגה את דגם הקונספט שתקד היא הבטיחה כי גרסת הייצור של הדגם לא תהיה שונה במיוחד, ויזואלית, ולפי הטיזר לדגם נדמה כי היא בהחלט עמדה בכך - לא רק בעיצוב החיצוני אלא גם בעיצוב הייחודי לתא הנוסעים. אודי צפויה לחשוף השנה עוד שני דגמים חשמליים נוספים, את הגרסה הרגילה והשימושית יותר אודי Q4 e-tron וכן את דגם הספורט החשמלי אודי e-tron GT שהוצג כקונספט בשנת 2018 ובמידה מסוימת הוא הגרסה של אודי לפורשה טייקן. 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.