אודי e-tron ספורטבק
אודי e-tron ספורטבק בישראל.
אודי e-tron ספורטבק
אודי e-tron ספורטבק בישראל.

אודי ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של הקרוסאובר החשמלי אודי e-tron ספורטבק החדש, גרסת הקופה לאודי e-tron אשר תשווק בישראל, בשלב זה, בדגם e-tron ספורטבק 55 הבכיר עם טווח נסיעה של 381 ק"מ (בתקן WLTP). מחיר אודי e-tron ספורטבק 55 יעמוד בישראל עם 545,500 ₪ (אגרת רישוי 541 ₪).

 

אודי e-tron ספורטבק 55 מצויד במערכת הנעה חשמלית עם שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 360 כ"ס ו-57.2 קג"מ, במצב נהיגה S הדגם מאפשר למשך זמן קצוב לקבל "בוסט" עם הספק מרבי של 408 כ"ס ומומנט מרבי של 67.7 קג"מ. התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש - במצב "בוסט", או 6.6 שניות במצב הרגיל.

 

אודי e-tron ספורטבק
טווח נסיעה משולב של 381 ק"מ.

הדגם מצויד בסוללת ליתיון-יון בקיבולת של 95kWh המאפשרת טווח נסיעה משולב מוצהר של 381 ק"מ (למעשה מדובר בטווח נסיעה משולב של 373 - 452 ק"מ בתקן WLTP תלוי במספר משתנים כמו תוואי נסיעה, טמפרטורה ועוד). טעינה של הסוללה אפשרית גם באמצעות עמדת טעינה מהירה DC בהספק של עד 150kW, שימוש במטען כזה מאפשר טעינה של 0 עד 80 אחוז מקבילות הסוללה בזמן של 30 דקות.

 

2020 אודי e-tron ספורטבק
טעינה מהירה עד 150kW.

אודי e-tron ספורטבק נשענן כסטנדרט על מתלי אוויר וחישוקי סגסוגת בקטור של "20 הנועלים צמיגים במידה של 255/50. לדגם אורך של 490 ס"מ, רוחב של 193 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים זהה של 293 ס"מ. מעבר לעיצוב הקופה ומרווח ראש מצומצם ב-20 מ"מ במושב האחורי זה אותו אודי e-tron מוכר המציג תא נוסעים טכנולוגי, מרווח ואיכותי עם ממשק השליטה החדש של אודי המשלב שלושה מסכים: מערכת MMI Radio plus עם מסך מרכזי בגודל "10.1, ממשק MMI Touch תחתון עם מסך בגודל "8.6 ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "12.3 עם מספר מצבי תצוגה.

תא הנוסעים מציע בנוסף גם מערכת שמע Audi sound system, ממשק BT, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרון לנהג ותמיכה לגב, ריפוד עור מדגם משולב, חבילת תאי אחסון, דיפונים בגוון אפור גרפיט, חבילת תאורה פנימית וספי דלת בגימור אלומיניום.

 

אודי e-tron ספורטבק תא הנוסעים
זהה למוכר לנו מאודי e-tron.

מי שירצה יותר יוכל לשדרג לחבילת Luxury הכוללת: מערכת שמע B&O עם 16 רמקולים בטכנולוגיית 3D Sound, אודי Music interface למושבים האחוריים, Audi Phone Box, מצלמת 360, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ספי דלת מוארים בגימור אלומיניום וחישוקים בעיצוב 5 זרועות טורבינה בגוון אפור קונטרסטי עם צמיגי 265/45 R21. אודי e-tron ספורטבק 2021 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

בתחום הבטיחות, ה-e-tron Sportback מציע חבילת בטיחות מלאה עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות המוצעות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת עזר בתנועה צולבת, מצלמת חנייה אחורית וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי.

 

תאורה ראשית e-tron ספורטבק
הפנסים הראשיים מסוגלים להקרין כל דבר על קיר ניצב או על הכביש.

אודי e-tron ספורטבק הרכב הראשון בעולם עם טכנולוגיית ה-Digital Matrix LED המוצעת כאופציה בהזמנה מיוחדת. טכנולוגיה זו מבוססת על מראות דיגיטליות DMD המוכרת מעולם הקולנוע וכוללת כמיליון מיקרו-מראות זעירות המאפשרות שליטה בלתי מוגבלת על פיזור התאורה. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנהג לקבל טווח ופיזור מרבי של התאורה מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך, תוך התאמה לתוואי הכביש ובכך מעניקה לנהג ראות מיטבית. היא מציעה פונקציות תאורה חדשניות - אור נתיב ואור התמצאות: בכבישים מהירים, אור הנתיב יוצר שטיח אור לפני הרכב תוך שהוא מאיר את הנתיב של הנהג בבהירות תוך התאמה דינמית לשינויי הנתיב, ובכך לשמור על ערנות הנהג. הטכנולוגיה מאפשרת בנוסף מגוון אפשרויות הקרנה ויצירת אנימציות דינמיות כגון Coming\Leaving Home, הקרנה על קיר או על הקרקע.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.